تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی طرح فولاد دو میلیون تنی اترک گلستان آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در سفر وزیرصنعت، معدن و تجارت عملیات اجرایی طرح فولاد دو میلیون تنی اترک گلستان آغاز می شود گرگان - ایرنا- همزمان با سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان گلستان عملیات اجرایی طرح فولاد دو میلیون تنی کارخانه فولاد اترک گلستان آغاز می شود.


به گزارش یکشنبه سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ،معدن و تجارت بمنظور کلنگ زنی و شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح فولاد 2 میلیون تنی کارخانه اترک گلستان به این استان سفر می کند.
حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدا... گرگان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، دیدار با استاندار گلستان، افتتاح کارخانه کیمیا چوب، بازدید از سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی آق قلا، بازدید از کارخانه تولید روغن یگانه خزر، بازدید ار کارخانه کانسار خزر تنها تولید کننده ید در کشور، بازدید از گمرک و راه آهن اینچه برون و شرکت در جلسه شورای هم خانواده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از برنامه های دیگر وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به گلستان است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز پیش از این از احداث کارخانه فولاد با مشارکت و سرمایه گذاری بخش دولتی، خصوصی و کشور قزاقستان در این استان خبر داده و گفته بود که این کارخانه بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی اترک در شرق گلستان ساخته می شود.
همچنین به گفته معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با مصوبه هیات دولت در سفر به گلستان، احداث کارخانه فولاد در این منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی پیگیری می شود.
به گفته حسین ایوبی مهریزی با راه اندازی کارخانه فولاد در منطقه مرزی این استان و در حاشیه راه آهن اینچه برون - ترکمنستان - ترکمنستان، سالانه تا پنج میلیون تن به ظرفیت فولاد کشور افزوده می شود.
وی اضافه کرد: سنگ آهن مورد نیاز برای این واحد صنعتی که حداکثر تا پایان سال 94 عملیاتی می شود، از قزاقستان تامین خواهد شد.
7464/1648



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن