تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803005774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تايمز آو اسرائيل: ایران در حال تشکیل قوسی از چهار جبهه برای حمله موشکی همزمان به اسرائیل


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تايمز آو اسرائيل: ایران در حال تشکیل قوسی از چهار جبهه برای حمله موشکی همزمان به اسرائیل
روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت: ایران در حرکتی حساب شده در حال تشکیل قوسی از چهار جبهه برای حمله موشکی همزمان به اسرائیل است.
به گزارش نامه نیوز، این روزنامه صهیونیستی در گزارشی افزود: از دهه 1940 تا دهه هفتاد اسرائیل در محاصره کشورها عرب متخاصم و ارتش های متعارف آنها (و برخی از شبه نظامیان) بود. پس از آن دو کشور از آن کشورهای متخاصم یعنی مصر و اردن اکنون تبدیل به متحدان آن شده اند و عربستان نیز بیش از آن که خصومت کند نقش یک متحد را برای اسرائیل ایفا می کند.
 
با این حال، اسرائیل امروز با تهدید جدیدی مواجه است و این تهدید از جانب یک دشمن که ایران است طراحی شده است.
 
این روزنامه نوشت بازی شیطانی ایران شباهتی با خصومت دشمنان قبلی اسرائیل ندارد. ایران برای تضعیف اسرائیل به دنبال محاصره آن با یک قوس دویست درجه ای از آتش توپخانه است.
 
البته، این محاصره مرگبار قدرت ایران را به نمایش می گذارد و جایگاه آن را در سراسر منطقه تقویت می کند. تضعیف اسرائیل موجب افزایش محبوبیت حکومت ایران در داخل ایران و در سراسر منطقه خاورمیانه خواهد شد.
 
این روزنامه صهیونیستی در ادامه بمب های هسته ای این دولت اشغالگر را به رخ ایران می کشد و می نویسد: نگرانی مهم اسرائیل این است که ایران سعی کند آن را با حملات هسته ای بین پنج تا پانزده سال آینده نابود کند. با این حال، بر اساس گزارش بازرسان منع گسترش تسلیحات هسته ای، در حال حاضر توازن قدرت در کفه اسرائیل به شدت سنگین تر است، زیرا اسرائیل بیش از یکصد سلاح هسته ای دارد و ایران یک سلاح هسته ای نیز ندارد.
 
حمله هسته ای ایران به اسرائیل، این کشور و مردم آن را با ضد حمله نابود کننده اسرائیل مواجه خواهد کرد. به عبارت دیگر، گزارش های ایران از تخریب اسرائیل با حمله هسته ای مبالغه آمیز است. در نتیجه لازم است که اسرائیل به خطری که در حال حاضر تهدیدش می کند توجه کند.
 
اسرائیل سال ها است که با جنگ از دو جبهه یعنی با حزب الله در شمال و حماس در جنوب مواجه است. با این حال، این دو جبهه هرگز به طور همزمان به طور کامل فعال نبوده اند.
 
در حال حاضر موشک هایی که به سمت اسرائیل شلیک می شود قابل چشم پوشی است. اما اسرائیل ممکن است از چهار جبهه با تهاجم موشکی تحت رهبری ایران مواجه شود، موشک های حزب الله از شمال، انتفاضه در کرانه باختری، موشک های دور برد حزب الله از نزدیک ترین نقطه در عراق در مرز اردن-عراق و حماس (و جهاد اسلامی) از جنوب.
 
نفوذ ایران بر دستکم سه جبهه اول در حال حاضر هر ماه در حال افزایش است. به علاوه، عوامل دیگری نیز نقش دارند. ایران اکنون در سوریه و اطراف آن حضور دارد. ایران ادعا کرده است که قصد دارد کرانه باختری را به هم بریزد. ایران به تدریج در حال تبدیل کردن عراق به یک مکان نظامی است. زمانی که آمریکا از عراق به طور کامل خارج شود، ایران ممکن است عراق را تبدیل به سکوی پرتاب موشک به اسرائیل تبدیل کند. این مرتبه، موشک اندازهای متحرک در تونل های زیرزمینی پنهان خواهند شد.
 
جبهه چهارم یعنی غزه در حال حاضر ضعیف است. اما با تلاش ایران برای ارسال سلاح به غزه، حماس می تواند بار دیگر تبدیل به یک نیروی قدرتمند شود. البته، مصر سعی می کند تا جایی که می تواند حماس را ضعیف نگه دارد.
 
در خاتمه این مقاله آمده است زمانی که ایران بتواند به اهداف خود در این چهار جبهه دست یابد، احتمالا سعی می کند برای تضعیف اسرائیل برنامه ریزی کند. حملات موشکی همزمان از چهار جبهه به اسرائیل برای ایران نهایت سعادت خواهد بود.


منبع: انتخاب


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن