تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش ملي «بهجت فقيهان» در فومن برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۱۴ب.ظ)
۲۴ ارديبهشت؛ همايش ملي «بهجت فقيهان» در فومن برگزار مي‌شود موج - معاون فرماندار فومن گفت: به مناسبت بزرگداشت آيت الله العظمي محمدتقي بهجت فومني (ره) همايش ملي «بهجت فقيهان» ۲۴ ارديبهشت ماه در فومن برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از فومن، محمدجواد عامر در جلسه ستاد گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) و حماسه سوم خرداد با اشاره به رخدادهاي مهم در خرداد ماه، اظهار داشت: يکي حماسه سوم خرداد و آزاد سازي خرمشهر و ديگري ارتحال جانگداز امام راحل بود.
وي سوم خرداد را حماسه بزرگ ملت و افتخاري در تاريخ کشور بيان کرد و افزود: همت رزمندگان چون جهان آرا و عنايت خداوند رزمندگان توانستند بر تجهيزات دشمن پيروز شوند.
معاون فرماندار فومن سوم خرداد را برگ زرين عنايت خداوند به همه ملت خواند و گفت: حادثه تاسف بار ارتحال امام راحل بزرگترين مصيبت بود که به ملت وارد شد.
عامر با اشاره به اينکه بايد مناسبت‌هاي خرداد ماه با بهترين شکل و با حضور مردم برگزار شود، تصريح کرد: 24 ارديبهشت ماه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامي فومن مراسم گراميداشت آيت الله العظمي محمدتقي بهجت فومني (ره) تحت عنوان همايش ملي و علمي «بهجت فقيهان» با حضور کارشناسان علمي استان و کشور برگزار مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: بعد از ظهر همان روز در مسجد ولي العصر(عج) فومن مراسم ششمين سالگرد آيت الله العظمي بهجت فومني(ره) برگزار مي‌شود.
معاون فرماندار فومن از فعاليت شش کميته در ستاد بزرگداشت بيست و ششمين ارتحال امام خميني(ره) در شهرستان فومن خبر داد و گفت: اين کميته شامل اداره تبليغات اسلامي، صنعت،معدن و تجارت، بهداشت،حمل و نقل و پايانه‌ها، نيروي انتظامي و سپاه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن