تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821141812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره شیخ بهایی عامل اعتبار بخشی به فعالیت های فن آفرینان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشنواره شیخ بهایی عامل اعتبار بخشی به فعالیت های فن آفرینان تهران-ایرنا- دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: این جشنواره در زمینه اعتبار بخشی به فعالیت های فن آفرینان منحصر به فرد است.


دکتر سروش علیمرادی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا گفت: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از بعد محتوا به گونه ای طراحی شده که شرکت کنندگان ما را از صاحبان ایده تا صاحبان شرکت، پوشش می دهد.
وی با اشاره به اینکه هیچ یک از شرکت کنندگان جشنواره شیخ بهایی بی نصیب از این جشنواره بیرون نمی روند، گفت: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تنها جشنواره ای است که برنده یا بازنده ندارد اما برگزیده دارد زیرا هر کس که در این جشنواره شرکت می کند با یک دستاورد از جشنواره خارج می شود.
دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در این خصوص توضیح داد: برای مثال زمانی که یک طرح نمره نمی گیرد به این معنی است که این طرح می تواند با مخاطرات جدی روبرو باشد که آگاهی دادن این مخاطرات به فن آفرین بسیار با ارزش است.
علیمرادی افزود: از سوی دیگر اگر طرحی امتیاز آورد و بالا رفت صاحب این طرح ارائه حضوری در مقابل داوران خواهد داشت و از طرح خود دفاع خواهد کرد که این کار نیز بسیار با ارزش است زیرا طراح نظر داوران را می فهمد.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین فردی که از این مسیر عبور می کند، چه برگزیده شود و چه نشود، هر دو برنده هستند زیرا مشاوره لازم را گرفته اند؛ به این صورت که فرد برگزیده اعتماد به نفس لازم را پیدا خواهد کرد که طرح وی قابلیت تجاری سازی را دارد و می تواند با ریسک کمتر در حوزه اقتصادی حرکت کند.
علیمرادی افزود: همچنین طرحی که برگزیده نشده است نیز دلیل برگزیده نشدن را از داورها می شنود که این نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا گروهی که می خواهد یک حرکت اقتصادی انجام دهد باید همیشه به دنبال نکات منفی باشد و در صورت پیدا نکردن نکات منفی اقدام به تجاری سازی کند؛ چرا که در غیر این صورت ضرر و زیان هزینه عمر و برنامه های مختلف بسیار زیاد خواهد بود.
دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در رابطه با بخش فن آفرینی جشنواره شیخ بهایی نیز گفت: در این بخش از جشنواره شرکت های دانش بنیان در سه سطح نوپا، در حال رشد و رشد یافته حضور دارند که در سه مرحله مورد داوری قرار می گیرند.
علیمرادی افزود: مرحله اول داوری به صورت تلفنی و مرحله دوم داوری به صورت حضوری در محل شرکت انجام می شود.
وی ادامه داد: در اینجا شرکتی که به مرحله سوم داوری راه پیدا می کند نشان می دهد که یک سری شاخص ها را داشته و اگر شرکتی به مرحله سوم داوری راه پیدا نکرد به این معنی است که اشکالات و ایراداتی داشته است که این بسیار با ارزش است زیرا با رفع اشکالات می تواند شرکت را تقویت کند.
علیمرادی در خصوص مرحله سوم داوری نیز گفت: در مرحله سوم داوری کاندیدا در حضور داورها بطور جمعی دوباره مورد ارزیابی قرار می گیرد و نکات مثبت و منفی شرکت به او تذکر داده می شود که این برای شرکت ها از هر جایزه ای با ارزش تر است.
علمی(4)**2038**1599



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن