تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باران بهاری به سرزمین برف وآفتاب جلوه ای مصفا و دل انگیز بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باران بهاری به سرزمین برف وآفتاب جلوه ای مصفا و دل انگیز بخشید یاسوج -ایرنا- باران های مداوم بهاری به ویژه شبانه روز گذشته جلوه ای مصفا، دل انگیزی را به سرزمین برف و آفتاب (کهگیلویه وبویراحمد) هدیه داده است.


به گزارش ایرنا، بارش بهاری در شبانه روز و حتی روزهای گذشته ضمن خوشحالی و امیدواری کشاورزان دیم کار باعث کاهش دمای هوای مناطق سردسیری یاسوج و سی سخت شد وبرخی شهرندان جبور به روشن کردن دوباره بخاری های خود کردهاند.
سرما و کاهش نسبی دمای صبح امروز در سی سخت و یاسوج نیز موجب شد تا شهروندان با گرم پوش از خانه خارج شوند.
به گفته کارشناس هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد بیشترین میزان بارندگی در شبانه روز گذشته در سی سخت با حدود 22.2 میلیمتر گزارش شد.
ولی بهره مند میزان بارندگی این مدت در شهرهای یاسوج، دهدشت و باشت را نیز به ترتیب 5.6 ، 8.7 و چهار میلیمتر اعلام کرد.
وی میزان بارش بهاری در شبانه روز گذشته در منطقه گرمسیری امام زاده جعفر و شهر گرم و نفت خیز دوگنبدان را به میزان مشابه 1.3 میلیمتر ذکر کرد.
بهره مند با بیان اینکه هنوز در مناطق مختلف استان میزان بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر بوده است، اظهار کرد: تنها شهر سی سخت با حدود 86 میلیمتر بارش بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته وضعیت مثبتی داشته است.
وی میزان بارندگی سال زراعی جاری در شهر سی سخت را 670.6 میلیمتر عنوان کرد.
بهره مند میزان بارندگی سال زراعی جاری در یاسوج را 598.6 میلیمتر اعلام کرد و افزود: میزان بارش در این شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 98 میلیمتر کاهش نشان می دهد.
وی ابراز داشت: موج بارندگی از امروز یکشنبه از جو استان خارج می شود.
بهره مند افزود: در شبانه روز گذشته نیز سی سخت با دمای حداقل هشت درجه و امام زاده جعفر گچساران نیز با حداکثر دمای 37درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و گرمترین نقطه استان گزارش شده است.
استان زیبای کهگیلویه وبویراحمد با داشتن چشمه ها و تفرجگاه های بکر، آبشارهای زیبا، رودخانه های خروشان همراه با مناظر بدیع گردشگری اینک پذیرای خیل مسافران و میهمانان از اقصی نقاط کشورمان است.
این استان همچنین با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی، دو هزار و 600 اثر تاریخی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران در هر برهه ای از سال بویژه بهار و تابستان خواهد بود.
3016/6162



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن