تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805651729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان اشتیاق فراوانی برای شرکت در فعالیت های خیرخواهانه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو باشگاه هنرمندان: هنرمندان اشتیاق فراوانی برای شرکت در فعالیت های خیرخواهانه دارند تهران - ایرنا - عضو باشگاه هنرمندان با اشاره به اقدامات خوب هنرمندان برای کمک به نیازمندان، زندانیان و کودکان یتیم در سال های اخیر، گفت: خوشبختانه هنرمندان اشتیاق فراوانی برای شرکت در فعالیت های خیرخواهانه دارند.


مرتضی کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: انجام مسابقات ورزشی برای جمع آوری کمک های خیرخواهانه یکی از اقدامات ما به شمار می رود و مهم نیست که چقدر جمع آوری می شود همین که اقدامی در جهت کمک به نیازمندان به ویژه کودکان یتیم و زندانیان و یا معلولان می شود، خود بسیار ارزشمند است.
وی تصریح کرد: در برخی مواقع نیز برای تقویت روحیهزندانیان، با خود آنان مسابقات ورزشی برگزار می کنیم که به نظرم این اقدام نیز باعث تقویت روحیه این افراد می شود.
کاظمی افزود: اکنون هنرمندان در سینما، تئاتر و تلویزیون اشتیاق فراوانی برای انجام ورزش دارند و از جمله در باشگاه ورزشی هنرمندان با بازی های خیرخواهانه به افراد نیازمند کمک می کنند.
این بازیگر تلویزیون نقش باشگاه هنرمندان در گرایش هنرمندان و بازیگران به انجام ورزش را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: نگاه جامعه به تیم هنرمندان مثبت است این تیم نیز به سمت حرکات خیرخواهانه می رود تا از نیازمندان حمایت کند.
کاظمی ادامه داد: این تیم حتی در کشورهای مختلف نیز بازی های دوستانه ای انجام می دهد تا از این طریق به نیازمندان یاری رساند به طوری که سال گذشته به یک مرکز نگهداری از دختران بی سرپرست رفتیم و برای این افراد وسایلی از جمله البسه را تهیه کردیم.
وی با بیان اینکه مبلغ جمع آوری شده از بازی های دوستانه برای ما مهم نیست بلکه ما بازی های خیرخواهانه می خواهیم، تصریح کرد: زمانی که به ما بگویند که به عنوان مثال در زندان چند نفر با جرائم غیرعمد نیازمند کمک و یاری هستند ما به برگزاری بازی دوستانه جهت کمک به این افراد اقدام می کنیم.
کاظمی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در هفته گذشته ما برای کمک به 22 زندانی جرائم غیرعمد در قرچک یک بازی دوستانه برگزار کردیم که 100 میلون تومان به صورت نقدی و 150 میلیون تومان نیز به صورت چک در اختیار ما قرار گرفته که به زندان قرچک برای آزادی این زندانیان داده می شود البته نمی دانم که با این مبلغ چند نفر از زندانیان این زندان آزاد می شوند.
وی ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر هنرمندان بتوان باعث شادی دل بسیاری از خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد شد و مشکلات کودکان یتیم و معلول بیشتری را نیز حل کرد.
اجتمام(4)**7268 ** 1418



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن