تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802779974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه‌های زیبا در «آموزش» و «پرورش» تجلیل های دل‌نشین هفته معلم+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لحظه‌های زیبا در «آموزش» و «پرورش»
تجلیل های دل‌نشین هفته معلم+تصاویر
در هفته معلم، صحنه جالب و زیبایی خلق شد؛ تقدیر از «معلمان فداکار»، «مسن ترین و جوان ترین معلمان»، «معلمان پیشکسوت»، «معلمان بیمار»، «معلمان ساکن آسایشگاه» و تجلیل «معلمان از معلمان» نمونه ای از این صحنه هاست.

خبرگزاری فارس: تجلیل های دل‌نشین هفته معلم+تصاویر



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، هفته گذشته هفته بزرگداشت مقام معلم بود و اتفاقات جالب و زیبایی خلق شد. * افتتاح اولین موزه مدرسه کشور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه و سازمان میراث فرهنگی، اولین موزه مدرسه کشور را در دبستان 22 بهمن واقع در ارومیه افتتاح کردند. این مدرسه برای نخستین بار به نام موزه مدرسه کشور در ارومیه به ثبت اداره کل میراث فرهنگی رسیده است و در فاز اول آن، آثار تاریخی متعلق به دوره های گذشته که شامل کارنامه های قدیمی، تابلو عکس های کتب قدیمی، روزنامه های آموزش و پرورش، آثار شهدای فرهنگی، کاپ های ورزشی قدیمی به نمایش گذاشته شد.

نکته جالب اینکه، مدرسه تاریخی 22 بهمن، 80 سال قدمت دارد که با احتساب ساختمان، با زیربنای 5 هزار و 100 متر در بافت مرکزی شهر ارومیه قرار دارد. * تقدیر از معلمان فداکار در هفته معلم از معلمانی که جلوه های ایثار را به نمایش گذاشته اند در استان های مختلف کشور تقدیر شد. از جمله این موارد، تجلیل از علی بهاری بود؛ آقا معلم دلسوز و باسابقه مدرسه روستای «کلان سوران» در 30 کیلومتری شرق گرمی مغان از توابع استان اردبیل، در سال 92 بخشی از کبد خودش را به دانش آموز 12 ساله این مدرسه اهدا کرده بود. نکته حائز اهمیت اینکه آقا معلم مهربان، اتومبیل و زمین خود را هم فروخت تا بتواند هزینه جراحی را تأمین کند.

*تقدیر از مسن ترین و جوان ترین معلمان در برخی از استان ها نیز در هفته معلم اقدامات جالبی انجام شد. به عنوان مثال در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان البرز، از مسن ترین و جوان ترین معلمان این استان تجلیل شد.

هدایت اله مستشارنظام با 103 سال سن و ملکه بانو آیرملو با 94 سال، مسن ترین معلم بازنشسته و پیشکسوت و مریم آقابراری با 23 سال سن و مجید رشیدیان با 24 سال، جوان ترین معلمان استان البرز بودند. * تجلیل از معلمان پیشکسوت مسئولان آموزش و پرورش در هفته معلم، سراغ پیشکسوتان هم رفتند. مثلا مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با دو پیشکسوت فرهنگی شهرستان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم دیدار کرد.

در این دیدار محمدرضا جهان در منازل خانواده های بازنشستگان فرهنگی «گل محمد کرک آبادی» و «محمدرضا بزرگمهر» حضور یافت و از آنان به پاس زحمات چندین ساله در آموزش و پرورش تجلیل کرد. * عیادت معلمان بیمار معلمان بیمار نیز در هفته معلم، مورد توجه بودند؛ به عنوان مثال حمید پرنده معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شیروان به اتفاق جمعی از کارشناسان با بیماران فرهنگی دیدار کرد.

* دیدار با معلمان ساکن آسایشگاه معلمانی که این روزها در آسایشگاه ها بستری هستند نیز از چشم معلمان شاغل پنهان نبودند. معلمین نمونه آموزش و پرورش کهریزک با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک با معلمان مقیم و بستری در آسایشگاه دیدار کردند.

* تجلیل از خانواده معلم اهدا کننده عضو مرحوم حسن محمدی آقا معلم 42 ساله استان قم بود که در آخرین روزهای سال 93 در حالی که پیاده راهی منزل بود با موتورسیکلتی تصادف کرد و پس از 8 روز مراقبت در بخش ویژه، به دیار باقی شتافت. خانواده وی با توجه به وصیت آقا معلم، دو قرنیه، کبد و کلیه او را اهدا کردند. در هفته معلم، مدیرکل آموزش و پرورش قم از خانواده مرحوم محمدی تجلیل کرد. * تجلیل معلمان از معلمان اقدامات جالبی نیز برای تقدیر از معلمان در هفته معلم شکل گرفت. به عنوان مثال یک زن و شوهر فرهنگی از 35 معلم دوران تحصیل خود تشکر کردند.
علی اکبر آذری و خدیجه بیک زاده که هر دو معلم در مشهد هستند، لیست 35 نفره از معلمان خود تهیه کردند و در مراسمی با همکاری اداره آموزش و پرورش کلات از همه این معلمان تجلیل کردند. * تقدیر معلمان از 2 کارگر شهرداری اما معلمان در هفته معلمان، از کسانی که به معلمان در انجام رسالتشان کمک کرده بودند نیز قدردانی کردند. در استان فارس در مراسم تجلیل از معلمان نمونه ، از دو کارگر زحمتکش این شهر نیز توسط معلمان تقدیر شد.

این دو کارگر زحمتکش شهرداری، بیشترین زحمت را برای زیبا سازی مدارس این شهر کشیده بودند. * معلم نمونه ای که هدیه اش را اهدا کرد اما برخی معلمان نمونه نیز ثابت کردند که بی دلیل نیست که نمونه شدند. به عنوان مثال عباس عزیزخانی یکی از معلمان نمونه استان زنجان، پاداش 10 میلیون ریالی خود را به یک بیمار هدیه داد.

گزارش از مریم عابدینی انتهای پیام/

94/02/20 - 00:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن