تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری اصفهانی ها در سایر شهرها تاسف برانگیز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نائب رییس شورای شهر اصفهان: سرمایه گذاری اصفهانی ها در سایر شهرها تاسف برانگیز است اصفهان-ایرنا-عضو شورای شهر اصفهان گفت: باعث تاسف است که سرمایه گذاران شهر اصفهان در دیگر کلان شهرهای کشور سرمایه گذاری می کنند.


احمد شریعتی روز شنبه در جلسه شورای شهر اصفهان افزود: شهرداری گزارشی از میزان مشارکت های مردمی در اجرای پروژه های کلان شهرداری در یک سال گذشته به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه دهد.
وی اظهار کرد: در این راستا باید بررسی شود که با توجه به ارائه تسهیلات برای ساخت هتل تاکنون سرمایه گذاران چه میزان در این زمینه فعالیت داشته اند.
شریعتی افزود: در این راستا پس از ارائه گزارش شهرداری باید آسیب شناسی در این راستا صورت گیرد که چرا با توجه به اینکه برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده ایم استقبالی صورت نمی گیرد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه فضاهای تفریحی و تفرجگاهی در سطح شهر اصفهان و به ویژه مناطق محروم شهری را ضروری دانست.
وی گفت: مکان هایی در غرب و شرق اصفهان ایجاد شده است که به دلیل دریافت هزینه های بالا قشر ضعیف جامعه توان استفاده از آن را ندارند.
وی مشارکت دادن بخش خصوصی در اجرای پروژه های فرهنگی تفریحی شهر اصفهان را نیز ضروری عنوان کرد و افزود: باید با استفاده از تمام ظرفیت ها زمینه شادی و نشاط جامعه را فراهم کنیم.
شریعتی گفت: همچنین شهرداری تسهیلات مورد نیاز را برای تاکسی ها فراهم کند و توجه بیشتری به این نوع حمل و نقل عمومی نشان دهد.
ندا واشیانی پور عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به تذکر دو هفته قبل مبنی برنابسامانی ایستگاه های تاکسی بی سیم بانوان اظهارکرد: با تلاش و توجه معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان قرار شده تا پایان اردیبهشت ماه وضعیت ایستگاه های ثابت تاکسی بانوان ساماندهی شود.
/ 6022 پ/8114



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن