تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814594958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تکميلي مواجهه با تغييرات آب و هوايي ارائه خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳۸ب.ظ)
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست؛ گزارش تکميلي مواجهه با تغييرات آب و هوايي ارائه خواهد شد موج - رئيس سازمان حفاظت محيط زيست از ارائه گزارش تکميلي تغييرات آب و هوايي از سوي اين سازمان خبر داد و گفت: اين گزارش در دو زمينه کاهش آثار تغييرات آب و هوايي و کاهش ميزان توليد گازهاي گلخانه‌اي خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار، رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، روز شنبه در مراسم امضاي تفاهم‌نامه با سازمان انتقال خون ايران با اشاره به تغييرات آب و هوايي و گرم شدن زمين اظهار داشت: اين امر خود باعث ايجاد شرايط و بروز بيماري‌هاي جديد مي‌شود که در نهايت آسيب‌پذيري را افزايش مي‌دهد، از اين‌رو نيازمند مواجه صحيح و افزايش اطلاعات هستيم.
وي که در محل سازمان حفاظت محيط زيست سخن مي‌گفت به تأثير فاکتورهاي زيست محيطي بر سلامت و بيماري‌هاي خوني اشاره کرد و گفت: در زمينه محيط زيست و در رأس آن تنوع زيستي بايد به تعادل در ارتباط بين انسان با فاکتورهاي زيست محيطي پيرامونش تاکيد داشت.
ابتکار افزود: اگر انسان و محيط پيرامون او را به عنوان سيستم بزرگي از ژنوم (اطلاعات وراثتي) در نظر بگيريم ارتباط بين انسان و محيط اطراف آن بسيار حائز اهميت است چراکه در سطح وسيعي باعث ايجاد تحولات مي‌شود؛ براي مثال دستکاري در ژن گياهان و حيوانات تا ايجاد تحولات در سطح غذاي بشر شامل ارتباط بين انسان و محيط اطرافش مي‌شود.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با تاکيد بر اينکه اکنون تحت تأثير آلاينده‌ها قرار داريم، گفت: اين آلاينده‌ها بر روي خون، فاکتورهاي سيتسم ايمني و فيزيولوژي بدن انسان تأثير مستقيم مي‌گذارند و نيازمند توجه هرچه بيشتر از نظر سياست‌گذاري است.
وي از مسوولان سازمان انتقال خون ايران درخواست کرد تا در زمينه تأثير تغييرات آب و هوايي و نحوه مواجهه با مسائل پيش روي اين امر راهکارهاي پژوهشي لازم را ارائه کند.
سازمان حفاظت محيط زيست و سازمان انتقال خون ايران با هدف توسعه همکاري‌هاي آموزشي و پژوهشي امروز شنبه (19 ارديبهشت) تفاهم‌نامه همکاري امضاء کردند.
اين تفاهم‌نامه با هدف توسعه آموزشي و پژوهشي براي شناسايي و حل مشکلات محيط زيستي کشور با رويکرد کاهش اثرات سوء آن‌ها و خون سالم انسان، مديريت انواع آلاينده‌هاي محيط زيست مؤثر بر اعطاي خون سالم، شناسايي و رفع تاثيرات مخرب انواع آلاينده‌هاي محيط زيستي مؤثر بر خون سالم انسان و اشاعه فرهنگ حفاظت از محيط زيست و اعطاي خون سالم به امضاء طرفين رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن