تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816141748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار: گزارش تکمیلی مواجهه با تغییرات آب و هوایی ارایه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار: گزارش تکمیلی مواجهه با تغییرات آب و هوایی ارایه می شود تهران- ایرنا-رییس سازمان حفاظت محیط زیست از ارایه گزارش تکمیلی تغییرات آب و هوایی از سوی این سازمان خبر داد و گفت: این گزارش در دو زمینه کاهش آثار تغییرات آب و هوایی و کاهش میزان تولید گازهای گلخانه ای خواهد بود.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا معصومه ابتکار روز شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان انتقال خون ایران با اشاره به تغییرات آب و هوایی و گرم شدن زمین اظهار داشت: این امر خود باعث ایجاد شرایط و بروز بیماری های جدید می شود که در نهایت آسیب پذیری را افزایش می دهد؛ از این رو نیازمند مواجه صحیح و افزایش اطلاعات هستیم.
وی که درمحل سازمان حفاظت محیط زیست سخن می گفت به تاثیر فاکتورهای زیست محیطی بر سلامت و بیماری های خونی اشاره کرد و گفت: در زمینه محیط زیست ودر راس آن تنوع زیستی باید به "تعادل" در ارتباط بین انسان با فاکتورهای زیست محیطی پیرامونش تاکیدداشت.
ابتکار افزود: اگر انسان و محیط پیرامون او را به عنوان سیستم بزرگی از ژنوم ( اطلاعات وراثتی) در نظر بگیریم ارتباط بین انسان و محیط اطراف آن بسیار حائز اهمیت است چراکه در سطح وسیعی باعث ایجاد تحولات می شود؛ برای مثال دستکاری در ژن گیاهان و حیوانات تا ایجاد تحولات درسطح غذای بشر شامل ارتباط بین انسان و محیط اطرافش می شود.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید براینکه اکنون تحت تاثیر آلاینده ها قرارداریم گفت: این آلاینده ها بر روی خون، فاکتورهای سیتسم ایمنی و فیزولوژی بدن انسان تاثیر مستقیم می گذارند و نیازمند توجه هرچه بیشتر از نظر سیاست گذاری است.
وی از مسوولان سازمان انتقال خون ایران درخواست کرد تا در زمینه تاثیر تغییرات آب و هوایی و نحوه مواجهه با مسائل پیش روی این امر راهکارهای پژوهشی لازم را ارایه کند.
به گزارش ایرنا، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان انتقال خون ایران با هدف توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی امروز شنبه (19اردیبهشت ) تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
این تفاهم نامه با هدف توسعه آموزشی وپژوهشی برای شناسایی وحل مشکلات محیط زیستی کشور با رویکرد کاهش اثرات سوء آنها و خون سالم انسان، مدیریت انواع آلاینده های محیط زیست موثر بر اعطای خون سالم، شناسایی و رفع تاثیرات مخرب انواع آلاینده های محیط زیستی موثر بر خون سالم انسان و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و اعطای خون سالم به امضاء طرفین رسید.
علمی(3)**9190**1599



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن