تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد880 شغل براي مددجويان بهزيستي در سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹ب.ظ)
مدير کل بهزيستي استان قم اعلام کرد: ايجاد880 شغل براي مددجويان بهزيستي در سال گذشته موج - قم- مدير کل بهزيستي استان قم گفت :بهزيستي قم در سال 93 توانست براي 880 نفر از مددجويان بهزيستي استان ايجاد اشتغال کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، مدير کل بهزيستي استان قم گفت :بهزيستي قم در سال 93 توانست براي 880 نفر از مددجويان بهزيستي استان ايجاد اشتغال کند.
وي در ادامه گفت: خداوند انسان را براي موفقيت آفريده است، ولي اين موفقيت به آساني بدست نمي‌آيد و هر کسي موفق نمي‌شود.
رضا سليقه با بيان اين مطلب که موفقيت احتياج به ايمان، برنامه ريزي، عمل و پشتکار دارد، گفت: بعد از نياز، اولين چيزي که انسان را براي حرکت و رشد و پيشرفت و دستيابي به موفقيت آماده مي‌سازد، تصميم راسخ و جدي براي رفع آن نياز است.
مدير کل بهزيستي استان قم افزود: يکي ازعواملي که منجر مي‌گردد تا مددجويان و معلولين درانتخاب زندگي شغلي ترديد داشته باشند، نداشتن برنامه ‌ريزي و رغبت سنجي شغلي آنها با واقعيت‌هاي اقتصادي و بازار مي‌باشد.
وي با استناد به حديثي از پيامبر مکرم اسلام که مي فرمايد خداوند، مومني که داراي يک حرفه است و بدان اشتغال دارد را دوست دارد عنوان کرد: بازگشت فرد معلول به زندگي شغلي، هدف نهايي سازمان بهزيستي است و از اين رو کارشناسان اشتغال و کاريابي، با شناختي که از فرصتهاي شغلي در منطقه دارند، سعي مي‌کنند با راهنمائي و مشاوره هاي تخصصي، افراد معلول را جذب بازار کار کنند.
سليقه در ادامه افزود: در سال گذشته سهم تعهد اشتغال بهزيستي استان قم 300 نفر بوده که به همت کارشناسان عزيز در واحد اشتغال و درقالب آماده سازي شغلي و همچنين تسهيلات وام خود اشتغالي و مشاغل خانگي در واحد هاي توانبخشي، امور اجتماعي و پيشگيري توانسته ايم حدود سه برابر تعهد خود را انجام دهيم و 880 شغل ايجاد نمائيم که خود برگ زريني در کسب افتخارات بهزيستي استان قم مي باشد.
مدير کل بهزيستي استان قم در ادامه خاطر نشان کرد: بهزيستي قم رتبه دوم در تعهد و ايجاد اشتغال را در بين ديگر دستگاههاي اجرائي استان کسب نموده است.
وي در پايان گفت: علاوه بر خدمات اشتغال و تثبيت اشتغال هاي ايجاد شده، طرح بيمه خويش فرمائي و کار فرمائي، حمايت هاي بعد از اشتغال و آموزش هاي فني و حرفه اي در حال اجرا مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن