تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو متواری باند آدم ربایی البرز دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو متواری باند آدم ربایی البرز دستگیر شد کرج- ایرنا- رییس پلیس البرز گفت: عضو متواری باند آدم ربایی و شرارت البرز پس از پنج ماه در قم دستگیر شد .


سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز، این فرد که علاوه بر اخلال در نظم عمومی به اتهام آدم ربایی تحت تعقیب قرار داشت، دیروز در استان قم به دام افتاد.
وی اضافه کرد: در دیماه پارسال ماموران کلانتری 41 خرمدشت کمالشهر در حال گشتزنی در سطح شهر بودند که 2 پسر جوان سراسیمه به آنان مراجعه کرده و از ربودن دختر جوانی که همراهشان بود توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید خبر دادند.
کامرانی صالح گفت: ماموران پس از وقوع جرم، ضمن محاصره منطقه بلافاصله سه نفر از سرنشینان خودرو پراید را دستگیر و دختر جوان را از چنگ آنان آزاد کردند اما متهم چهارم متواری شد.
وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرده و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع شد در حالی که یکی از اعضای باند متواری شده بود.
رییس پلیس البرز خاطرنشان کرد: با توجه به متواری شدن این عضو باند آدم ربایی به نام "م " که دارای پرونده قضایی دیگری در زمینه خفت گیری، آدم ربایی و اخلال در نظم و امنیت عمومی است، پس از پنج ماه کار اطلاعاتی مشخص شد وی در استان قم مخفی شده است.
کامرانی صالح اظهار داشت: ماموران انتظامی البرز با نیابت قضایی و هماهنگی پلیس استان قم، این متهم را به دام انداختند.
2098/ 6155/1358



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن