تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812874294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار فراخوان اولین دوسالانه جشنواره خوشنویسی کُردی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سنندج؛
انتشار فراخوان اولین دوسالانه جشنواره خوشنویسی کُردی
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همکاری انجمن خوشنویسان ایران درسنندج نخستین دو سالانه جشنواره خوشنویسی کُردی را برگزار می کند.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، شیدا مردوخی، رئیس انجمن خوشنویسان شعبه سنندج هدف از برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی کُردی را اشاعه و ترویج هنر خوشنویسی و هم‌جواری بیش از پیش این هنر برجسته با ادبیات کُردی با استفاده از مضامین شعرا و نویسندگان کُرد زبان است.

وی افزود: نخستین دو سالانه جشنواره خوشنویسی به زبان کُردی ویژه بزرگداشت میرزا عبدالحمید ملک الکلامی مجد کردستانی مشهور به میرالکتاب در سنندج برگزار می شود.


رئیس انجمن خوشنویسان سنندج بیان کرد: این جشنواره با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در رشته های خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، خط عربی(ثلث، نسخ، و رقعه و...) و گرایش های نوین خوشنویسی با استفاده از ادبیات و اشعار کُردی برگزار می شود.


وی گفت: در اختتامیه جشنواره علاوه بر برگزاری نمایشگاه آثار برتر، کارگاه آموزشی و سخنرانی های موضوعی بررسی و تحلیل خوشنویسی در کردستان، ارائه آثار و زندگی نامه استاد میرزا عبدالحمید ملک الکلامی مجد کردستانی مشهور به میرالکتاب پایان بخش نخستین جشنواره خوشنویسی کُردی خواهد بود.


مردوخی ضمن دعوت از همه خوشنویسان مناطق کردنشین و کُردهای سراسر کشور به شرکت در این جشنواره، یادآور شد: شرکت کنندگان خوشنویس آثار خویش را مطابق محتوای  فراخوان به آدرس پست الکترونیک [email protected] ارسال کنند.


انتهای پیام/س



اخبار مرتبط

اورامان، مجموعه ای از شگفتی ها و دیدنی ها
جنایت نیروهای سعودی در یمن جنایتی علیه بشریت است
فریاد مرگ بر آل سعود در سنندج طنین‌انداز شد
ورزشکار کردستانی عضو تیم ملی تنیس روی میزشد
كشف اشياء عتيقه متعلق به دوره سلوکیان در بانه




۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن