تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان فرهنگ جمعگرایی را در دانش آموزان اشاعه و ترویج کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور عالی وزیرآموزش و پرورش: معلمان فرهنگ جمعگرایی را در دانش آموزان اشاعه و ترویج کنند خبرگزاری پانا: مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: وظیفه امروز معلمان ارتقای فرهنگ جمعگرایی در بین آحاد دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است.
۱۳۹۴ جمعه ۱۸ ارديبهشت ساعت 08:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، سید کاظم اکرمی در جشن بزرگداشت مقام معلم در مجتمع فرهنگی- رفاهی فیروزه فیروزکوه در جمع مسئولان محلی و معلمان اظهارکرد: نگاهی به سال های پرشور وقوع انقلاب اسلامی حاکی از حاکم بودن روحیه از خود گذشتگی در بین آحاد مردم جامعه بود و همین فرهنگ در نهایت به پیروزی انقلاب در 22 بهمن سال 57 انجامید. مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه امروز و پس از گذشته بیش از سه دهه از وقوع انقلاب، شاهد واگرایی در بین مردم و گرفتار شدن در منیّت ها هستیم. اکرمی با اشاره به مشکلات برخی نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش، افزود: این نمایندگان که هنوز در "من" به سر می برند و به "ما" نرسیده اند، افرادی را در آموزش و پرورش حوزه های انتخابیه خود بر سر کار می آورند که با خودشان همراه باشند، در حالی که از شایستگی لازم برخوردار نیستند. وی تصریح کرد: یکی از علل عقب افتادگی و توسعه نیافتگی کشور همین عامل فردگرایی و منیّت برخی افراد است که گاهاً لطمات جبران ناپذیری نیز وارد کرده است. مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: وظیفه امروز معلمان ارتقای فرهنگ جمعگرایی در بین آحاد دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن