تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803819673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان مهد فرهنگ و تفکر است/دانش آموزان اهل تفکر باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی: آذربایجان مهد فرهنگ و تفکر است/دانش آموزان اهل تفکر باشند خبرگزاری پانا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) خطاب به دانش آموزان گفت:پیامبر اسلام فرموده اند که یک ساعت فکر کردن از هفتاد سال عبادت برتر است پس شما دانش آموزان سعی کنید همواره اهل فکر باشید تا خدا به شما عزت دهد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 12:40

خبرگزاری پانا+آذربایجان مهد فرهنگ و تفکر است/دانش آموزان اهل تفکر باشند

به گزارش خبرنگار پانا، علیرضا منادی در مراسم جشن شکرگزاری آموزش قرآن پایه سوم ابتدایی در دبستان شهید علپور با تسلیت فرا رسیدن 15 رجب سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت:هر قوم و ملتی همواره به گذشته و پیشینه خود تکیه دارد و گذشته ما مردم آذربایجان نیز سراسر فرهنگ، هنر و ادب است .
وی با اشاره به تاسیس دانشگاه ربع رشیدی در حدود ۷۰۰ سال پیش در تبریز و مزین بودن روز شعر و ادب فارسی به نام استاد شهریار ، خطاب به دانش آموزان افزود:آذربایجان مهد فرهنگ و تفکر است و ما هم بایستی در عرصه های فرهنگی مقدم باشیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) خطاب به دانش آموزان گفت:پیامبر اسلام فرموده اند که یک ساعت فکر کردن از هفتاد سال عبادت برتر است پس شما دانش آموزان سعی کنید همواره اهل فکر باشید تا خدا به شما عزت دهد.
منادی تصریح کرد: شهید مجید شهریاری از شهدای هسته ای ایران که همه به خوبی می دانند ه غنی سازی 20 درصد اورانیوم و بسیاری پیشرفت های علمی ایران در علوم هسته ای مدیون تلاش های او بود نیز از دیار آذربایجان بود.
وی خطاب به دانش آموزان اذعان داشت:پس شما باید جای علامه ها، شهریاری ها و.... را بگیرید؛ ما باید زنان و مردان بزرگ و شجاع برای آینده کشورمان داشته باشیم.
عضو هیات رییسه مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تاریخی کربلا و وقایع پس از آن و صبر و بردباری حضرت زینب(س) در برابر سختی ها و ناملایمات ، اظهار داشت:اگر در جامعه امروزی ما آمار طلاق بالاست و شاهد بسیاری از معضلات دیگر هستیم به این دلیل است که به جمله حضرت زینب(س) که در برابر همه سختی ها در مقابل دشمن گفت به جز زیبایی چیزی ندیدم باور نداریم اگر مردم جامعه ما به معنای واقعی این جمله را درک کنند آن وقت در برابر سختی ها زندگی که به مراتب کمتر از سختی های وارد شده به حضرت زینب(س)بود ایستادگی خواهند کرد.
منادی تصریح کرد: بی شک در مسیر زندگی فراز و نشیب های زیادی وجود دارد و برماست که در برابر ناملایمات زندگی یاد جمله معروف حضرت زینب(س) بیافتیم.
وی همچنین با اشاره به حدیثی از مام علی(ع) گفت: ایشان می فرمایند که ایمان سه رکن دارد که ستون اول آن ایمان به خدا و ستون دوم ان حیا و رکن سوم ان نیز رفتار نیکو ست که همگی این ها در حضرت زینب(س) تجلی یافته بود و از این روست که به ایشان عقیله العرب گویند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن