تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق بر هدایت فکری توسط حضرات یزدی ، مصباح یزدی و موحدی کرمانی اصل مورد نظر همه تشکل‌های اصولگرایی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:
توافق بر هدایت فکری توسط حضرات یزدی ، مصباح یزدی و موحدی کرمانی اصل مورد نظر همه تشکل‌های اصولگرایی است
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت:تصورما درجبهه پایداری این است که تشکل های اصولگرایی همت جدی برای وحدت مبتنی بر اصول و حضور منسجم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارند.


"محمدرضا حسینی" عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به جلسات سه جانبه وحدت اصولگرایان با حضور نمایندگانی از حزب موتلفه اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی وجمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت:  این جلسات که از سال گذشته آغاز شده است به صورت جدی تر در سال جاری پی گیری می شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات وحدت اصولگرایان بسیار دقیق و کاربردی است تصریح کرد:طی جلسات قبل  مرور مبانی گفتمان اصولگرایی و توافق بر روی اصول کلی آن انجام شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد:در  حال حاضر مباحث بر روی روش ها و چگونگی حصول به اصول مذکور و عملیاتی کردن فرآیند وحدت اصولگرایان در حال انجام است که در این حوزه هم توافقات بسیار خوبی حاصل شده است.

حسینی یادآور شد:یکی از اصول مورد توافق همه تشکل ها تفاهم و توافق بر هدایت فکری اصولگرایان توسط حضرات آیات یزدی ، مصباح یزدی و موحدی کرمانی است.

وی با تاکید براینکه ارزیابی ما از جلسات تا به امروز بسیار امیدوارکننده است ادامه داد: تصورما این است که تشکل های اصولگرایی همت جدی برای وحدت مبتنی بر اصول و حضور منسجم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری  ادامه داد:در این جلسات اصول و مبانی گفتمان اصولگرایی محور تفاهمات و توافقات است و فرآیندها و روش های اجرایی شدن وحدت نیز بر همین اساس طراحی و مورد بحث و توافق قرار می گیرد.

 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

معلمان آن طور که باید جایگاه درخور خود را ندارند/ ضرورت بازبینی اساسی در اقتصاد آموزش و پرورش
همگرایی اصولگرایان اجتناب ناپذیر است/ جریان اصولگرا از شکست‌های گذشته درس بگیرد
همفکری اصولگرایان برای ترویج حق مطلوب است/ نباید به بهانه وحدت از اصول دست کشید




۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن