تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادبیات اخیر رهبری پاسخ کوبنده و شفاف به رفتار قلدرمآبانه آمریکا است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ادبیات اخیر رهبری پاسخ کوبنده و شفاف به رفتار قلدرمآبانه آمریکا است
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ادبیات شفاف، صریح و واقعی این روزهای رهبری پاسخی کوبنده به روحیه توهمی قلدرمآبانه استکبار و اخص آمریکا است.
به گزارش نامه نیوز ،‌ حجت‌الاسلام سید احمد سالک ، پیرامون تحلیل خود از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان خطاب به استکبار و آمریکا پیرو تهدیدات نظامی ایران توسط مقامات آمریکایی در حین مذاکرات، اظهار کرد: بحث اساسی و اصلی در عرصه مذاکرات این است که باید دو طرف مذاکره به مبانی اصیل بشری و انسانی اعتقاد و التزام داشته باشند.

وی ادامه داد: داشتن یک دین واحد برای انجام مذاکره بین دو طرف مذاکره‌کننده از دیگر اصول است، اصولا روال بر این است که طرفین مذاکره باید به اصولی معتقد باشند که این اصول یا مبانی دینی یا انسانی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: در مذاکرات میان ایران و آمریکا مبانی اصول انسانی مشترک و همچنین مبانی اصول دینی مورد توافق طرفین وجود ندارد و این به معنای شکست مذاکرات است.

* تهدیدات نظامی آمریکا علیه ایران، غرش شیری ناتوان از سر ضعف است

وی عنوان کرد: آمریکا بر اساس اصول شیطانی و با اهداف خبیثانه پای میز مذاکرات با ایران حاضر شده و بیان تهدیدات نظامی علیه ایران در حین انجام مذاکرات از سوی برخی از مقامات رسمی آمریکایی گواه بر این ادعا است.

سالک با اشاره به تعبیر امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا امروز به دلیل سیلی محکمی که در سال 57 از انقلاب اسلامی خورد (که البته هنوز از جای خود بلند نشده است) امروز چون شیری بی‌دندان است که فقط غرش می‌کند و توان و قوت مقابله با ملت عظیم ایران و انقلاب اسلامی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا شیری بی‌دندان، یال و کوپال است، عنوان کرد: به کار بردن زبان و ادبیات تحریم، تهدید و تخریب توسط آمریکا علیه ملت و نظام ایران تنها یک بلوف به منظور حفظ قدرت از دست رفته خود در اذهان و افکار عمومی است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به سخنان مهم رهبری در جمع معلمان خطاب به آمریکا و ادبیات صریح، شفاف و واقعی معظم‌له همچون «دوران بزن و در رو تمام شده است» اشاره و اذعان کرد: ادبیات امروز رهبری پاسخی کوبنده به روحیه توهمی قلدرمآبانه آمریکا و جهان استکبار است.

وی در پایان اضافه کرد: پاسخ ملت عظیم و هیبت‌دار ایران به آمریکا این است که چنانچه به دنبال برتری‌طلبی سیاسی هستند، زهی خیال باطل، مردم ایران در صحنه واقعی و به دور از هرگونه بلوف پاسخ تهدیدات نظامی آمریکاییان را می‌دهند.



منبع: فارس


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن