تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدای نوجوان با قامتی کوچک اما دلی بزرگ بر تن دشمن لرزه می افکندند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور: شهدای نوجوان با قامتی کوچک اما دلی بزرگ بر تن دشمن لرزه می افکندند خبرگزاری پانا:قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور در یادواره شهدای نوجوان استان آذربایجانشرقی خاطرنشان ساخت:شهدای نوجوان با قامتی کوچک اما دلی بزرگ بر تن دشمن لرزه می افکندند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ ارديبهشت ساعت 08:17

خبرگزاری پانا+شهدای نوجوان با قد کوچک اما دلی بزرگ بر تن دشمن لرزه می افکندند

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب اله حسنی در این آیین  با اشاره به سرمایه های معنوی از جمله زمان و نیروهای انسانی ، شهدای نوجوان را جاودانه های تاریخ نام برد .
حجت الاسلام  حسنی با اشاره به زندگی نامه شهدا از جمله شهید محمد صابر کلانتری که در 13 سالگی به جبهه رفته و در 14 سالگی به شهادت رسیدند گفت: شمار زیادی از این عزیزان در این کتاب"فهمیده های آذربایجان " معرفی شدند و باید پیگیر همه شهدای نوجوان بوده و در خصوص احوالات این عزیزان تحقیق و پژوهش نماییم.
قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت : فهمیده ها ، شیران نوجوان و خردسال دوران دفاع مقدس بودند و شاخصه اشان ، ایمان بزرگ این عزیزان بود .وی گفت این شهدا با قد کوچک ولی با شهامت و دلاوری خود در 8سال دفاع مقدس ، لرزه بر اندام دشمنان انداخته بودند و این سرمایه بقا و جاودانگی کار این شهدای نوجوان است.
وی با اشاره به اینکه گفتار در خصوص ایثار و شهادت کافی نیست و بایستی رسالت ما هدایت و حمایت و حفاظت از نسل نوجوان باشد که همانا پرورش سالم ،صحیح و صالح سرمایه های ایران اسلامی باشند و بایستی اندیشه و فکر های صحیح پاسداری و توسعه یابند .
حسنی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص نوجوانان و آَشنا نمودن آنان به فرهنگ ایثار و شهادت گفت : بیت المال اصلی ، همانا نوجوانان ،جوانان ، خانواده ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، که همانا ترویج روح " انقلابی ، دفاع، ایستادگی ، مقاومت، تحمل در برابر سختی ها و مشکلات ، هدفمند بودن ، ،راه مستقیم را مد نظر قرار دادن" است که ریز برنامه های فرهنگ ایثار و شهادت است .
وی ابراز امیدواری کرد ترویج فرهنگ ایثارو شهادت که همه سازمانها و نهادهای کشور بر آن استمرار ، پا فشاری و اصرار دارند اهتزاز پرچم ترویج فرهنگی ایثار و شهادت در همه دلها باشد . اولین یادواره شهدای نوجوان 16 اردیبهشت ماه در تالار معلم تبریز برگزار شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن