تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش جهانگردي و فرهنگ در كاشان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش "جهانگردي و فرهنگ" در كاشان برگزار شد
داخلي. فرهنگي. ميراث. همايشها
همايش "جهانگردي و فرهنگ" به مناسبت هفته بزرگداشت ميراث فرهنگي دوشنبه شب در خانه تاريخي "تاج" كاشان برگزار شد.

به گزارش ايرنا، استاد رشته مديريت جهانگردي دانشگاه پيام‌نور واحد كاشان دراين همايش، كمبود خدمات حمل و نقل، كيفيت پائين خدمات هوايي و وقت‌گذاري براي دريافت ويزا را از جمله مشكلات موانع توسعه گردشگري كشور ذكر كرد.

"سيد مهدي حيدرآبادي" ، رفتار و نحوه برخورد كاركنان سفارتخانه‌ها و فرودگاه‌هارانيز در جذب گردشگران خارجي نيز تاثيرگذار دانست و گفت: كساني كه‌درفرودگاه‌ها و تورهاي مسافرتي كار مي‌كنند بايد از آموزشهاي لازم بهره‌مند شوند.

وي اظهار داشت: با وجودي كه در دولت نهم حمايتها و مصوبات خوبي براي زير ساختهاوتوسعه گردشگري در كشور انجام شده‌است ، اما برخي دستگاه‌هاي اجرايي در اين مهم كوتاهي كرده و انگيزه را از سرمايه‌گذار سلب مي‌كنند.

استاد دانشكده معماري و هنر دانشگاه كاشان نيز ، صنعت گردشگري را در نظام برنامه‌ريزي اقتصادي كشورها را با اهميت دانست و گفت: درآمد صنعت گردشگري جهان ‪ ۱۱‬درصد درآمد اقتصادي جهان است.

"سيداكبرحلي"افزود: صنعت گردشگري در جهان براي بيش از ‪ ۲۰۰‬ميليون نفر شغل ايجاد كرده‌وحدود ‪ ۱۱‬درصد از كل اشتغال جهان را به خود اختصاص داده است.

وي جمهوري اسلامي ايران را بلحاظ استانداردهاي گردشگري جهاني، كشوري امن براي جذب گردشگردانست واظهارداشت: كشورهاي غربي چهره‌اي نادرست و غيرواقعي در اذهان گردشگران خارجي براي ايران بوجود آورده‌اند.

معمار سنتي چيره‌دست كاشاني افزود: رسانه‌ها و نويسندگان وظيفه دارند، ذهنيت و تصورات باطل برخي گردشگران خارجي را از بين ببرند.

حلي، توسعه گردشگري هر كشور را نشانگر ثبات امنيت ملي آن كشور دانست و خاطر نشان كرد: هر ميزان گردشگري كه وارد كشور مي‌شود به همان اندازه نيز تصوير مثبتي از جمهوري اسلامي ايران در مجامع بين‌المللي ايجاد خواهد شد. در اين همايش كه جمعي از مسئولان و دانشجويان رشته مديريت جهانگردي دانشگاه پيام نور كاشان حضور داشتند، با اهدا لوح از دانشجويان برتر اين رشته تجليل شد.

اين همايش به همت انجمن علمي مديريت جهانگردي دانشگاه پيام نور و با همكاري اداره ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي و خانه هنرمندان كاشان برگزار شد. ك/‪۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن