تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821241218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني همايش نخل هاي سربلند برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني همايش نخل هاي سربلند برگزار مي شود
تهران – حيات

مدير روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان لرستان گفت: همايش نخل هاي سربلند به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر جمعه سوم خرداد ساعت 17 برگزار مي شود.
شكرالله كوهزادي در گفتگو با خبرنگار حيات گفت: همايش نخل هاي سربلند با مشاركت حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي استان لرستان و همكاري اداره كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس همين استان برگزار مي شود.
وي افزود: اين همايش به مناسبت حماسه باشكوه سوم خرداد و زنده نگهداشتن ياد و خاطره رزمندگان و شهداي عمليات بيت المقدس كه به آزادي شهر خرمشهر انجاميد برگزار مي شود.
كوهزادي ادامه داد: همايش نخل هاي سربلند داراي دو بخش شعرخواني و خاطره گويي است كه در بخش شعرخواني شاعران دفاع مقدس به شعرخواني درخصوص دوران دفاع مقدس و ايثارگري هاي رزمندگان در عمليات بيت المقدس مي پردازند.
وي تصريح كرد: در بخش دوم رزمندگان و فرماندهان كه در عمليات بيت المقدس حضور داشتند به خاطره گويي و بيان خاطرات خود از عمليات بيت المقدس مي پردازند.
كوهزادي اظهارداشت: سخنران اين همايش سردار شاهرخي فرمانده ارشد سپاه لرستان و فرمانده تيپ مستقل 57 حضرت ابوالفضل(ع) است كه با موضوع دفاع مقدس و آزادسازي خرمشهر سخنراني خواهد كرد.
وي در پايان گفت: در اين برنامه دو نماهنگ از حاج عمران و عمليات بيت المقدس پخش مي شود و در انتهاي مراسم به شركت كنندگان بسته ها و هداياي فرهنگي با موضوع دفاع مقدس اهداء مي شود.
در ضمن از خانواده هاي شهداي عمليات بيت المقدس در اين برنامه تقدير مي شود و به آنها لوح يادبودي به همين مناسبت اهدا مي شود.
پايان پيام
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 420]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن