تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803613809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدم رويکرد اجتماعي به جاي راهکارهاي انتظامي و امنيتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۶ب.ظ)
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم: تقدم رويکرد اجتماعي به جاي راهکارهاي انتظامي و امنيتي موج - قم - جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: زماني يک جامعه رشد کرده و بالنده مي شود که ريزش آن جامعه به حداقل رسيده و براي حل مشکلات به جاي راهکارهاي انتظامي و امنيتي، از رويکرد اجتماعي استفاده شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در جلسه تعاملي با مدير کل بهزيستي استان قم، با اشاره به انتخاب شعار (دولت و ملت، همدلي و همزباني) پليس قم نيز همکاري و تعامل با دستگاه هاي مختلف استاني را در اولويت اقدامات قرار داده نتايج خوبي نيز به دست امده است.
وي با بيان اينکه فرد، خانواده، اجتماع و سازمان چهار رکن اساسي در پيکره يک کشور و حکومت هستند که بايد با تناسب و به صورت فرايندي رشد کنند، افزود: زماني يک جامعه رشد کرده و بالنده مي شود که ريزش آن جامعه به حداقل رسيده و براي حل مشکلات به جاي راهکارهاي انتظامي و امنيتي، از رويکرد اجتماعي استفاده شود.
سرهنگ حميدرضا اسدي در ادامه از آمادگي اين فرماندهي براي آموزش، مشاوره و نظارت بر تأمين شغل معتادان رها شده از اعتياد، به منظور بازگشت سالم و پايدار آن ها به اجتماع خبر داد و گفت: بايد جامعه هدف استان و آسيب هاي آن را به خوبي شناخته و با مشخص کردن علت تهديدات و آسيب هاي اجتماعي، تدابير و اقدامات لازم به منظور کاهش ناهنجاري ها در استان صورت گيرد.
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه به سه کليد واژه براي زندگي سالم اشاره کرد و گفت: اين سه کليد واژه شامل تحصيل، تهذيب و ورزش است که براي بازگشت سالم و پايدار مجرمان به جامعه بايد در دستور کار قرار گيرد که تحصيل در باب علم و حرفه، تهذيب در باب اخلاق و ورزش از باب رشد و نمو جسمي بايد مدنظر قرار گيرد.
مدير کل بهزيستي استان قم نيز در ادامه اين جلسه گفت: بايستي آسيب ها و تهديدات استان در مناطق مختلف شناسايي شده تا بتوانيم استان قم را به آنچه که شأن و جايگاه آن است، برسانيم تا الگويي براي ديگر استان هاي کشور باشد.
وي ادامه داد: در زمينه اورژانس اجتماعي، در سال گذشته بيش از 900 مورد پذيرش داشتيم و خودرو هاي اورژانس به صورت ثابت و سيار اقدام به فعاليت و خدمت رساني به مردم مي کنند.
دکتر رضا سليقه عنوان کرد: همچنين 10 پايگاه اجتماعي در حواشي شهر قم راه اندازي شده است که لازم است در سال جديد اين پايگاه هاي اجتماعي در سطح استان افزايش يافته تا خدمات آموزشي و مشاوره اي مطلوب تري به مردم ارائه شود.
مدير کل بهزيستي استان گفت: در سال گذشته با اجراي طرح دبيرخانه کاهش طلاق که با همکاري دستگاه هاي مختلف و از جمله فرماندهي انتظامي استان، صورت گرفت، توانستيم با ارجاع پرونده ها به مراکز مشاوره و مددکاري، تعداد قابل توجهي از پرونده ها را به سازش و مصالحه بکشانيم که اين موضوع اهميت مشاوره،افزايش آگاهي زوجين پيش از ازدواج و به تبع آن کاهش آسيب هاي اجتماعي را نشان مي دهد که بايد تقويت شده و با قوت به کار خود ادامه دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن