تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802531526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران به معناي واقعي از حقوق بشر در ايران و تمامي دنيا دفاع مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۲۸ق.ظ)
معاون اول قوه قضاييه: ايران به معناي واقعي از حقوق بشر در ايران و تمامي دنيا دفاع مي کند موج - معاون اول قوه قضاييه گفت: ايران کشوري مستقل، منضبط و پاي بند به قوانين حقوق بشر است که ظلم و ظالم را نمي پذيرد. ايران به معناي واقعي از حقوق بشر در ايران و تمامي دنيا دفاع مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محسني اژه اي در ديدار با رييس دستگاه نظارت و بازرسي کشور دانمارک ضمن خوش آمدگويي به اعضاي اين هيات ابراز اميدواري کرد اين نوع تعاملات سبب انتقال تجربيات موفق و تبادل نظرات مشترک باشد.
معاون اول قوه قضاييه يادآور شد:بايد سازمان هاي بين المللي در زمينه مبارزه با فساد جدي تر و فعال تر ظاهر شوند. اعمال نفوذ برخي قدرت هاي بزرگ و غربي در سازمان هاي بين المللي مانع مبارزه جدي با فساد و اعمال حقوق بشر واقعي است و از ضروريات امروز دنيا است که تغييراتي در زمينه وظايف و مسووليت هاي سازمان هاي بين المللي صورت گيرد.
اژه اي افزود:در زمينه مبارزه با فساد نيز بايد بازتعريف مشخصي از فساد و مقابله با آن انجام شود ضمن اين که در فضاي مجازي و سايبري نيز نيازمند قوانين جديد و تعريف فساد سايبري هستيم و اميدواريم با کارگروه کارشناسي بتوانيم تعريف مشخص حقوقي درباره فساد سايبري داشته باشيم.
بنا بر اعلام روابط عمومي قوه قضاييه وي در ادامه با تاکيد بر حضور فعال ايران در جامعه بين المللي گفت:ايران کشوري مستقل، منضبط و پاي بند به قوانين حقوق بشر است که ظلم و ظالم را نمي پذيرد. ايران به معناي واقعي از حقوق بشر در ايران و تمامي دنيا دفاع مي کند و متاسفيم که مي بينيم جوامعي داعيه حقوق بشر جهاني دارند ولي در برابر ظلم بشري سکوت مي کنند.
وي کشته و زخمي شدن کودکان و زنان غيرنظامي در يمن را نمونه بارز سکوت جوامع بين المللي در مقابل ظلم کشور عربستان دانست و گفت: مردم مظلوم يمن حتي از دريافت دکتر، دارو و تجهيزات پزشکي هم محروم هستند.
معاون اول قوه قضاييه در ادامه از هيات آمبودزمان دانمارکي تقاضا کرد که مدت زمان بيشتري در ايران اقامت کنند تا اطلاعات بيشتر و بهتري از کشور ايران به دست بياورند.
اژه اي همچنين در ادامه تبادل نظر با رييس نظارت و بازرسي کشور دانمارک، روند مبارزاتي اين کشور را در زمينه فساد به ويژه فساد اداري جويا شد که رييس دستگاه بازرسي دانمارک نيز در پاسخ گفت: در کشور ما فسادي وجود ندارد، البته در گذشته وجود داشته است اما اکنون به نقطه اي رسيده ايم که در کشور ما فسادي نيست.
در ادامه اين ديدار "اورگن استين سورنسن" رييس دستگاه نظارت و بازرسي کشور دانمارک گفت: مدت سه سال است که رييس آمبودزمان کشور دانمارک هستم و اين سنت ديرينه ماست که با ساير کشورهاي دنيا تبادل تجربه و همکاري داشته باشيم. وي امضاي تفاهم نامه بين آمبودزمان دانمارک و ايران در سال گذشته را علت ادامه ارتباط با ايران دانست و گفت:اميدواريم پيش از ترک تهران به زمينه هاي بيشتر همکاري در قالب تفاهم نامه برسيم.
وي با مثبت ارزيابي کردن همايش مقابله با فساد در سازمان بازرسي کشور ايران افزود:سازمان ما يک نهاد کاملا غيرسياسي است که هدف آن همکاري با ديگر کشورها و از جمله ايران و تبادل نظر و اشتراک تجربيات موفق است.
وي با تاييد سخنان معاون اول قوه قضاييه مبني بر تغييرات بين المللي در زمينه مبارزه با فساد گفت: بايد تغييرات ساختار از داخل شروع شود و به سطح بين المللي برسد. مدت 60 سال است آمبودزمان دانمارک تاسيس شده است و قصد و نيت اين نهاد مبارزه نبوده است و هدف آن پيشگيري از بروز فساد در جامعه است و کنترل مواردي که غيرقانوني و غيرمنصفانه هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن