تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید صادرات محور کلید حل مشکلات اقتصادی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تولید صادرات محور کلید حل مشکلات اقتصادی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تولید صادرات محور که رویکرد اصلی دولت در سال جاری است،گره گشای حل مشکلات اقتصاد کشور است و استان نیز باید در این خصوص برنامه های موثر را دنبال کند.
علیرضا زاوشی در نشست هیات رییسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اراک اظهار داشت: اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است و باید با بهره گیری از تمامی امکانات حوزه خصوصی صنعت و معدن استان، تولید با کیفیت و محصولات صادراتی را در دستور کار قرار داده و زمینه حضور بیش از پیش واحدهای تولیدی استان را در بازارهای جهانی فراهم آورند.

وی بیان کرد: استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور باید در تحقق این رویکرد دولت پیشرو باشد و به موازات آن برای فعال شدن اقتصاد دانش بنیان بکوشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هم این آمادگی را دارد تا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت، نگاه ویژه ای به واحدهای تولیدی صادرات محور داشته باشد.

زاوشی توضیح داد: اتاق بازرگانی در تقویت پیوندهای بازرگانی استان و شناساندن قابلیت های حوزه های کشاورزی، گردشگری ، صنعت و معدن نقش محوری دارد و در این حوزه باید از برنامه های مقطعی پرهیز شده و بر مبنای سیاست های کارآمد و موثر حداکثر بهره را در توسعه ارتباطات بین المللی نصیب استان کرد.




منبع : ايــرنا



تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن