تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو کلنگ‌زنی یک پروژه بزرگ در مشهد/ 5هزار روزنامه از روی دکه‌ها جمع شد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


لغو کلنگ‌زنی یک پروژه بزرگ در مشهد/ 5هزار روزنامه از روی دکه‌ها جمع شد! استان‌ها > خراسان رضوی - در حالی که شهرداری مشهد مانور تبلیغاتی زیادی برای کلنگ‌زنی خط 3 قطارشهری کرده بودند، این برنامه به دستور معاون وزیر کشور لغو شد!

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در حالی که معاون اول رییس‌جمهور به‌منظور کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی و زیربنایی و همچنین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی خط سه قطار شهری به مشهد سفرکرده بود، این مراسم لغو و طبیعتا حضور معاون رییس جمهور هم کنسل شد.
در مقابل این تصمیم اما نمایندگان شورای اسلامی مشهد ساکت ننشسته و با اعتراض شدید نسبت به تصمیم معاون عمراني وزير كشور که خط سه قطار شهری مشهد را فاقد مصوبه و بودجه برای اجرا دانسته، خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی مسؤولان شهری شدند.
با توجه به این‌که استاندار خراسان رضوی از مصوبه شورای عالی ترافیک کشور و مصوبه فروش اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد باخبر بوده و در مقابل این تصمیم سکوت کرده، با انتقاد شدید محسن انتظاری هروی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد مواجه شده و وی خواستار پیگیری این موضوع از طریق نمایندگان مجلس شد.
لازم به ذکر است؛ تمامی بنرها و پنج هزار نسخه روزنامه خراسان که پیرامون آغاز عملیات اجرایی خط سه قطار شهری مشهد تهیه‌شده بود از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شد.



چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 07:35:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن