تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای وام یک میلیونی عتبات به دانشجویان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اوحدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
اعطای وام یک میلیونی عتبات به دانشجویان
رئیس سازمان حج و زیارت از اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان عازم عتبات عالیات خبر داد.
 

اعطای وام یک میلیونی عتبات به دانشجویان
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان اظهار کرد: با توجه به استقبال دانشجویان از اعزام به عتبات پس از تعلیق عمره تمهیدات ویژه ‌ای برای تسهیل سفر این قشر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است. 
وی در ادامه افزود: بر همین اساس طی جلسه‌ای که با 3 بانک معتبر تجارت، ملت و گردشگری داشتیم اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان در دستور کار قرار گرفت. 

اوحدی تصریح کرد: براساس دستورالعملی که بزودی صادر خواهد شد، وام یک میلیون تومانی به صورت دراز مدت، قرض‌الحسنه و با کارمزد 4 درصد به دانشجویانی که قصد اعزام به عتبات را دارند تعلق خواهد گرفت. 

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 80 درصد  هزینه اعزام از این طریق پرداخت خواهد شد اضافه کرد: در صدد هستیم تا با اتخاذ تصمیماتی وام یک میلیون تومانی به زوج های دانشجو نیز تعلق گیرد. 

وی درخصوص اعطای وام به دانش‌آموزان گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای جدید و با انعقاد قرارداد با یکی از بانک ها این تسهیلات برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد. 

انتهای پیام/  








۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن