تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816922627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به آموزش و پرورش، خدمت به کشور و تقويت نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۱۵ب.ظ)
خدمت به آموزش و پرورش، خدمت به کشور و تقويت نظام است موج - شهردار منطقه 22 در ديدار با رييس آموزش و پرورش مناطق 5 و 22 گفت: مجموعه شهرداري تهران اعتقاد دارد که خدمت به آموزش و پرورش، خدمت به کشور و تقويت آن، تقويت نظام و کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين برنامه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفته بود، مولايي و تني چند از همکارانش به ديدار مير شفيعي رييس اداره آموزش‌وپرورش مناطق 5 و 22 رفتند و ضمن گفت‌وگوي صميمانه با وي و معاونانش، هفته گراميداشت مقام معلم را به نمايندگي از شهردار تهران به آنان تبريک گفتند.
قاسم مولايي شهردار منطقه 22 در اين ديدار با بيان اينکه نماينده ابلاغ سلام و تهنيت دکتر قاليباف شهردار تهران به‌تمامي معلمان و فرهنگيان مناطق 5 و 22 است، گفت: «تا جايي که در توان داشته باشيم، براي رفع برخي مشکلات با آموزش‌وپرورش همکاري خواهيم کرد چون معتقديم خدمت به آموزش‌وپرورش، خدمت به کشور است و تقويت آن نيز موجب تقويت نظام و کشور مي‌شود.»
وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود خاطرنشان کرد: نگاه دکتر قاليباف شهردار تهران در خصوص تبديل شهرداري از سازماني خدماتي به نهادي اجتماعي بدان معناست که شهرداري بخشي از بار جامعه را در بخش اجتماعي بدوش بگيرد. ما در شهرداري بر 2 موضوع اخلاق اجتماعي و سرمايه اجتماعي تلاش مي‌کنيم. سرمايه‌هاي اجتماعي ما همين دانش‌آموزاني هستند که در آينده قرار است ادامه‌دهنده سازندگي در کشور باشند و در کنار اين موضوع لازم است که اخلاق اجتماعي را به آن‌ها بياموزيم. قطعاً تجارب شما بزرگواران به دليل تعليم و تدريس فراوان و دسترسي به روش‌هاي جديد آموزش مي‌تواند در اين زمينه کارگشا باشد.
شهردار منطقه 22 در ادامه صحبت‌هاي خود با تأکيد بر خارج کردن دانش آموزان از فضاي مدرسه و بهره‌گيري از فضاي بوستان‌ها همچنين لزوم آموزش تفکيک زباله از مبدأ به‌منظور نهادينه کردن فرهنگ جداسازي پسماند به آنان گفت: شهرداري خود را ملزم به همکاري با آموزش‌وپرورش براي آموزش رفتارهاي اجتماعي به دانش آموزان مي‌داند و از هيچ تلاشي در اين زمينه فروگذار نخواهد کرد.
مير شفيعي رييس آموزش‌وپرورش نيز در اين ديدار با ارزشمند برشمردن نگاه فرهنگي و ارزشي شهردار منطقه 22 به مقوله آموزش و همکاري با آموزش‌وپرورش گفت: هرقدر که شهرداري و آموزش‌وپرورش همسوتر باشند، سود بيشتري به شهروندان مي‌رسد. منطقه 22 در بحث زيرساخت‌ها الگوي مناطق ديگر تهران است و با بسيج حداکثري براي احداث سرانه‌هاي آموزشي بيشتر، اين منطقه سرآمد ديگر مناطق خواهد بود.
وي در خصوص همکاري با شهرداري منطقه براي ارائه آموزش‌هاي تفکيک زباله از مبدأ و ... نيز اعلام آمادگي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن