تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین دردسر نویسندگان سریال «پایتخت4» چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مهمترین دردسر نویسندگان سریال «پایتخت4» چیست؟
حسن وارسته - مشاور فیلمنامه سریال «پایتخت 4» - با بیان اینکه کارشان در سری چهارم سخت‌تر شده است، تاکید کرد: در «پایتخت 4» باید از نخ‌نما شدن پرهیز کنیم و در عین حال در قصه‌پردازی‌مان نباید عقب‌گرد داشته باشیم.
به گزارش نامه نیوز، این نویسنده تئاتر و تلویزیون که در سری چهارم سریال «پایتخت» به عنوان مشاور فیلمنامه با گروه‌ همکاری دارد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دو کار همزمان برای تلویزیون دارم و از طرفی دیگر به خاطر تعهداتی که به سازمان صدا‌و‌سیما داشتم، در سری چهارم «پایتخت» حضور چندان فعالی ندارم و شاید هفته‌ای یک الی دو جلسه در خدمت دوستان باشم؛ چراکه بیشتر به دوستان در بخش قصه‌پردازی مشورت می‌دهم و خودم کامل دست به قلم نیستم.

او اعلام کرد: سریال «پایتخت 4» همچنان در شیرگاه شمال تصویربرداری می‌شود؛ ضمن اینکه نگارش فیلمنامه همزمان توسط خشایار الوند و محسن تنابنده در حال انجام است.

او سپس به پخش ماه رمضانی سریال «پایتخت» اشاره کرد و یادآور شد: کار گروه نویسنده در نگارش این مجموعه به لحاظ افزایش تعداد قسمت‌ها خیلی سخت شده است؛ چراکه دیگر نمی‌توانیم موقعیت‌های قبلی را در قصه تکرار کنیم و باید به دنبال موقعیت‌های بِکر برویم تا نخ‌نما نشویم. در نهایت امیدوارم با تلاش دوستان، «پایتخت 4» نیز همچون سری‌های گذشته موفق شود.

وارسته در پایان صحبت‌هایش درباره اینکه آیا از حضور کاراکتر بیژن - بازیگر نقش پسر بهبود - در قصه اطلاع دارد؟ گفت: فعلا در این زمینه چیزی مشخص نیست؛ چراکه ما بر اساس ضرورت‌های قصه پیش می‌رویم و هنوز به این مساله اشار‌ه‌ای نشده است. اگر هم قرار باشد این اتفاق بیفتد عوامل تولید باید توضیح بدهند.

سریال «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در ماه رمضان در حال ساخت است.


منبع: خبرآنلاین


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن