تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطح مناسبات اقتصادي و تجاري فعلي دو کشور ناچيز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
سرمدي در ديدار معاون وزير خارجه لهستان؛ سطح مناسبات اقتصادي و تجاري فعلي دو کشور ناچيز است موج - قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان در ديدار معاون وزير خارجه لهستان با اشاره به ظرفيت‌هاي زياد و بالقوه اقتصادي و تجاري دو کشور ايران و لهستان، سطح مناسبات اقتصادي و تجاري فعلي دو کشور را ناچيز خواند.
به گزارش خبرگزاري موج، خانم کاتاژينا کاسپرچيک معاون وزير امور خارجه لهستان در سفر رسمي خود به جمهوري اسلامي ايران با مرتضي سرمدي قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان ديدار و گفت‌وگو کرد.
در اين ديدار قائم مقام وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران با اشاره به روابط خوب و تاريخي دو کشور ايران و لهستان، عدم وجود نقطه منفي در حافظه روابط دو کشور را براي ترسيم روابط نوين بين تهران و ورشو مهم ارزيابي و آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي تقويت روابط دوجانبه در ابعاد مختلف سياسي، اقتصادي، تجاري، پارلماني، علمي و فرهنگي را اعلام کرد.
مرتضي سرمدي با اشاره به ظرفيت‌هاي زياد و بالقوه اقتصادي و تجاري دو کشور ايران و لهستان، سطح مناسبات اقتصادي و تجاري فعلي دو کشور را ناچيز خواند و بر گسترش روابط دو کشور در زمينه‌هاي صنعتي، کشاورزي و تکنولوژي‌هاي نو تاکيد کرد.
وي ضمن تشريح شرايط پيچيده و حاد حاکم بر منطقه خاورميانه افزود: هدف جمهوري اسلامي ايران استقرار صلح و ثبات در منطقه از طريق گفت‌وگو و راه‌هاي مسالمت‌آميز است.
کاتاژينا کاسپرچيک معاون وزارت خارجه لهستان نيز که در راس يک هيأت بزرگ متشکل از تجار و صاحبان سرمايه لهستاني در جمهوري اسلامي ايران به سر مي‌برد، بر لزوم افزايش تبادلات سياسي، اقتصادي و فرهنگي بين دو کشور تاکيد کرد.
وي نگاه ورشو به تهران را ويژه، همراه با احترام توصيف کرد و افزود: تجار و صاحبان سرمايه لهستان ايران را براي سرمايه‌گذاري مستعد و باثبات ارزيابي مي‌کنند.
معاون وزير خارجه لهستان همچنين با اشاره به پيچيدگي بحران‌هاي مهم منطقه‌اي از جمله بحران يمن، بر راه‌حل سياسي براي برون رفت از اين بحران تاکيد کرد. طرفين در اين ديدار بر ادامه رايزني‌هاي سياسي منظم و دوره‌اي معاونان وزراي خارجه دو کشور تاکيد کردند.
در اين سفر معاون وزير اقتصاد و همچنين معاون پارلمان لهستان، خانم کاسپرچيک را همراهي مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن