تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افخم خواستار اقدام سازمان هاي بين المللي امداد رسان براي کمک به مجروحان يمن شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۵۳ب.ظ)
افخم خواستار اقدام سازمان هاي بين المللي امداد رسان براي کمک به مجروحان يمن شد موج - مرضيه افخم سخنگوي وزارت امور خارجه با هشدار نسبت به وخيم تر شدن وضعيت انساني در يمن، خواستار تلاش و اقدامات موثر سازمان هاي بين المللي امداد رساني براي کمک فوري به مجروحان و آسيب ديدگان اين کشور شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرضيه افخم سخنگوي وزارت امور خارجه با هشدار نسبت به وخيم تر شدن وضعيت انساني در يمن، خواستار تلاش و اقدامات موثر سازمان هاي بين المللي امداد رساني براي کمک فوري به مجروحان و آسيب ديدگان اين کشور شد.
وي با ابراز نگراني از تشديد وضعيت فاجعه ‌بار درماني و غذايي مردم يمن، تأکيد کرد: محاصره يمن يک سناريوي غير انساني است و تداوم مانع تراشي عربستان سعودي در برابر ورود کمکهاي بشردوستانه موجب کمبود شديد اقلام اوليه مورد نياز دارويي و درماني , آب آشاميدني ، نان و مواد غذايي شده است.
سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي ايران گزارشي از فعاليت و اقدامات متعدد خود براي امداد رساني به مردم يمن و تحرکات و اقدامات عربستان در جلوگيري از ورود کمکها به مراجع مختلف بين المللي را در دست تهيه دارد و همزمان ارسال کمک هاي انسان دوستانه به يمن را با همکاري صليب سرخ جهاني نيز دنبال مي کند.
افخم ضمن محکوم کردن اقدام ائتلاف عربي در استفاده از سلاح هاي ممنوعه که برخي نهادهاي بين المللي نيز صحت کاربرد آن را مورد تاييد قرار داده اند افزود: متاسفانه يمن دستاويز طرح ها و بازيهاي چند لايه و خطرناک کشور همسايه خود و حاميان بين المللي آن شده و در غياب و سکوت نهادهاي بشردوستانه و رسانه هاي بيطرف بخش زيادي از ابعاد تجاوز نظامي و فاجعه انساني در يمن هنوز به افکار عمومي جهان منعکس نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن