تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805643865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقرار پر ناخلف به قتل پدر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقرار پر ناخلف به قتل پدر
پسر جوانی که متهم است در جریان مشاجره با پدرش او را به قتل رسانده است پس از یک هفته زندگی مخفیانه خود را به پلیس معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار ما، بعدازظهر پنجم اردیبهشت ماه ماموران کلانتری تهرانپارس در جریان فوت مشکوک مردی در خانه اش قرار گرفتند . وقتی ماموران به محل حادثه که یک خانه دو طبقه در خیابان جشنواره بود رسیدند با جسد پیرمرد ۷۵ ساله ای به نام عبدالله روبرو شدند و بلافاصله موضوع را به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اعلام کردند. فرزندان عبداله که در خانه حضور داشتند به کارآگاهان گفتند پدرمان در زمان انتقال بخاری به داخل انباری در راه پله ها تعادلش را از دست داد و به پائین راه پله سقوط کرد. همزمان با آغاز تحقیقات جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و برخلاف اظهارات متوفی علت اصلی مرگ خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی اعلام شد. پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی پرونده با موضوع قتل عمد به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات از خانواده مقتول : کارآگاهان فرزندان مقتول را مورد تحقیق قرار دادند. دو فرزند مقتول در اظهارات خود گفتند در زمان مرگ پدرشان در خانه نبودند و از طریق برادرمان سعید که در خانه بود متوجه شدیم. بدین ترتیب تحقیقات از سعید در دستور کار قرار گرفت اما بررسی های بیشتر نشان داد سعید از همان روز مرگ پدرش ناپدید شده است . از آنجا که هیچکدام از اعضای این خانواده از سعید خبری نداشتند کارآگاهان با ارائه مشاوره ازآنها خواستند تا اگر سعید تماس گرفت پلیس را خبر کنند. تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه سعید ادامه داشت تا اینکه ساعت ۸ صبح سیزدهم اردیبهشت متهم با حضور در پلیس آگاهی خودش را به کارآگاهان معرفی و به قتل پدرش اعتراف کرد. سعید-۲۳ ساله در توضیح ماجرا به کارآگاهان گفت: روز حادثه من و پدرم در خانه بودیم .در حال کار با کامپیوتر بودم که پدرم طبق روال همیشگی ایراد گرفت که چرا پشت کامپیوتر نشسته ام ؛ به صحبت های او توجه نکردم اما پدرم به داخل راهرو رفت و با داد و بیداد به من ناسزا می گفت در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و داخل راهرو رفتم ؛او را به عقب هل دادم که سرش به دیوار خورد و شکست اوبه سمت من آمد تا مرا بزند که من گلویش را گرفتم و آنقدر فشار دادم تا اینکه منوجه شدم دیگر نفس نمی کشد. خیلی ترسیده بودم و نمی دانستم چه کار باید بکنم به خاطر همین تصمیم گرفتم تا با صحنه سازی به خواهر و برادرم بگویم که او خودش فوت کرده بعد جسد را از داخل اتاق به راه پله ها بردم و از حیاط ، بخاری را آوردم و روی پدرم گذاشتم . پس از آن با برادرم تماس گرفتم و گفتم پدر از پله ها افتاد. متهم در ادامه اعترافاتش گفت: وقتی پلیس از ماجرا با خبر شد فرار کردم و به بومهن رفتم و در شهرک صنعتی سیاه سنگ مشغول به کار شدم تا اینکه چند روز پیش با خانواده ام تماس گرفتم و متوجه شدم تحت تعقیب هستم . می دانستم که دیر یا زود دستگیر می شوم به خاطر همین تصمیم گرفتم تا خودم را تسلیم کنم. سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به اعتراف متهم به قتل پدرش گفت: به دستور مقام قضایی متهم با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان ادره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفته است.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن