تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از بيمارستان ۹۸ تخت خوابي تاکستان تا يک ماه ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۴۳ق.ظ)
بهره‌برداري از بيمارستان ۹۸ تخت خوابي تاکستان تا يک ماه ديگر موج - معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي ضمن اعلام پيشرفت ۹۷ درصدي پروژه ساخت بيمارستان تاکستان از تحويل آن در خرداد سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجعفر عليزاده، معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي، در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي بيمارستاني استان‌هاي قزوين و زنجان، گفت: پروژه احداث بيمارستان ۹۸ تختي تاکستان داراي ۹۷ درصد پيشرفت فيزيکي است و به‌زودي براي تجهيز، تحويل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي مي‌شود.
مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي اظهار کرد: براي ساخت بيمارستان تاکستان که مرحله کنترل نهايي را سپري مي‌کند، در مجموع ۲۱ ميليارد تومان هزينه شده است.
وي در ادامه درباره رشد اعتبارات احداث بيمارستان ۲۳۵ تختي ابهر در استان زنجان افزود: اين پروژه داراي ۵۶ درصد پيشرفت فيزيکي است و امسال هفت ميليارد تومان اعتبار براي احداث آن پيش‌بيني شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي تصريح کرد: بيمارستان ابهر به دليل قرار گرفتن در مسير شرياني کشور علاوه بر کارکرد محلي، مي‌تواند به عنوان يک مرکز تروما در مواقع خاص نيز عمل کند.
عليزاده همچنين بيان کرد: در مجموع ۴۶ ميليارد تومان براي احداث بيمارستان ۲۳۵ تختي ابهر هزينه خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن