تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805664280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه بچه‌هاي ايران براي ايمني راه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۱۳ق.ظ)
به مناسبت هفته جهاني ايمني منتشر شد؛ بيانيه بچه‌هاي ايران براي ايمني راه‌ها موج - بيانيه‌اي با هدف رعايت هر چه بيشتر ايمني در راه‌ها از طرف کودکان ايران زمين به مناسبت هفته جهاني ايمني (۱۴ تا ۲۰ ارديبهشت) منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن بيانيه بچه‌هاي ايران براي ايمني راه‌ها هم‌صدا با بچه‌هاي ساير نقاط جهان به مناسبت هفته جهاني ايمني (۱۴ تا ۲۰ ارديبهشت) در ادامه آمده است:
«بيانيه بچه‌هاي ايران براي ايمني راه‌ها
هم‌صدا با بچه‌هاي ساير نقاط جهان به مناسبت هفته جهاني ايمني
چرا بر اثر تصادف رانندگي، هرماه در سراسر ايران ده‌ها کودک و نوجوان در کوچه، خيابان و جاده‌ها کشته شده يا مجروح مي‌شوند؟ زيرا علي‌رغم تلاش‌هاي فراوان، کار جدي در اين زمينه انجام نمي‌شود، لازم است شما مسوولين و بزرگ‌ترها اظهارات ما در اين بيانيه را بشنويد و به آن عمل کنيد.
ما بچه‌ها در آينده ممکن است صدايمان شنيده شود، اما، در حال حاضر اين وظيفه شماست که به ما کمک کنيد، لازم است هرچه سريع‌تر کاري صورت گيرد وگرنه بسياري از بچه‌ها اين شانس را نخواهند داشت تا به سني برسند که صدايشان شنيده شود و اين وظيفه شما مسوولين و ساير افراد بزرگ‌سال است که به ما کمک کنيد تا با هم‌پيمان شدن در اين کار، به بچه‌ها اطمينان داده شود که مي‌توانند با ايمني کامل مسافرت کنند يا از جايي به‌جاي ديگر بروند.
همه ما بچه‌ها سزاوار آن هستيم که در رفت‌وآمد به مدرسه امنيت داشته باشيم. راه‌ها بايد آن‌قدر ايمن باشند تا ما بتوانيم با خيال راحت پياده به مدرسه رفت‌وآمد کنيم، ما پياده‌روهايي امن و گذرگاه دوچرخه‌سواري امن مي‌خواهيم، ما مي‌خواهيم در مسير راه‌ها، موانعي براي کند شدن رفت‌وآمد وسايل نقليه قرار داده شود، ما امکانات امني براي عبور از خيابان مي‌خواهيم تا بدون نگراني و ترس بتوانيم درس بخوانيم.
ما از همه صاحبان وسيله نقليه در هر نقطه از ايران مي‌خواهيم که مواظب بچه‌ها باشند، همه اتومبيل‌ها و اتوبوس‌ها بايد کمربند ايمني داشته باشند، وقتي بچه‌ها همراه والدين و بزرگترهاشان سوار موتورسيکلت يا وسايلي مانند آن مي‌شوند بايد کلاه ايمني داشته باشند تا از آن‌ها در برابر خطر حمايت کند، ما درک مي‌کنيم که کلاه ايمني بر سر گذاشتن يا بستن کمربند ايمني مي‌تواند در موقع خطر جان ما را نجات دهد.
مصرف مواد مخدر يا الکل و هم‌زمان، رانندگي کردن خطرناک است. با سرعت غيرمجاز راندن کار خطرناکي است، رانندگي در زمان خستگي و خواب‌آلودگي خطرناک است، کساني که بچه‌ها را دوست دارند نبايد چنين کارهايي انجام دهند، البته هيچ‌کسي نبايد چنين کارهايي انجام دهد، پليس هميشه دوست ما بوده است، انتظار داريم در حمايت از ما، با کساني که در رانندگي، سرعت غيرمجاز دارند و يا مواد مخدر و الکل مصرف کرده‌اند برخورد شديدتري داشته باشد. امنيت ما در همه حال بايد حفظ شود، چه زماني که با خانواده بيرون مي‌رويم چه زماني که بيرون خانه بازي مي‌کنيم و يا به مدرسه رفت‌وآمد مي‌کنيم.
بايد قوانين مورد نياز براي ايمن شدن راه‌ها وضع شود، بايد خودروهاي ما از هر نظر به‌ويژه براي کودکان ايمن باشند، بايد صداي ما شنيده شود و کاري صورت گيرد تا امنيت راه‌ها براي بچه‌ها تضمين شود.
بنابراين ما از شما مسوولين انتظار داريم تا کارهاي لازم را براي کاهش خطرات جاني در راه‌ها در برنامه‌هاي جديد توسعه بگنجانيد، در هر نقطه از ايران که زندگي مي‌کنيم، انتظار داريم راه‌ها براي دوستانمان، خانواده‌مان و خودمان امن باشد.
ما بچه به حساب مي‌آييم و هميشه صدايمان شنيده نمي‌شود، بنابراين نيازمند آنيم تا شماها با برداشتن گام‌هايي جدي در اين زمينه به ما کمک کنيد، از رسانه‌ها نيز انتظار داريم صداي ما را به گوش مسوولين و بزرگ‌ترها برسانند. اگر امروز، خواست ما را در برقراري امنيت راه‌ها تأمين کنيد، ما مي‌توانيم و تلاش خواهيم کرد تا يک الگوي خوبي براي نسل‌هاي بعدي باشيم. لطفا صداي ما را بشنويد، دست‌به‌کاري بزنيد و «بچه‌ها را از خطراتي که در راه‌ها در کمين آنان هست، نجات دهيد».













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن