تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798378297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت «روز ارتش» ارتش ایران هر گونه اقدام مشکوک دشمنان را با قاطع‌ترین واکنش‌ها پاسخ خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت «روز ارتش»
ارتش ایران هر گونه اقدام مشکوک دشمنان را با قاطع‌ترین واکنش‌ها پاسخ خواهد داد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فرا رسیدن بیست و نهم فروردین ضمن گرامیداشت «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» با صدور بیانیه‌ای این روز تاریخی و به‌ یادماندنی را به ملت مقاوم ایران تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: ارتش ایران هر گونه اقدام مشکوک دشمنان را با قاطع‌ترین واکنش‌ها پاسخ خواهد داد



به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فرا رسیدن بیست و نهم فروردین ضمن گرامیداشت «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» با صدور بیانیه‌ای این روز تاریخی و به‌ یادماندنی را به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی به ویژه تمامی جان بر کفان عرصه ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی و به خانواده بزرگ ارتشیان سلحشور و تمامی نیروهای مسلح دلیر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.
متن این بیانیه بدین شرح است:
«امروز، اقتدار نظامی و صلابت مثال‌زدنی ملت بزرگ ایران اسلامی در قامت استوار ارتش در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی استکبار جهانی متبلور است. 
«بیست و نهم فروردین»؛ روز تبلور غیرت دینی مردان دریادل و رشیدی است که برای دفاع از شرف و عزت دینی خود و در حفاظت از کیان و آب و خاک و تمامیت ارضی این مرز و بوم سر از پا نشناخته و همچون صاعقه‌ای بر سر دشمنان قسم خورده اسلام فرود آمدند.
«بیست و نهم فروردین»؛ روز خروش و جوشش ارتشی مکتبی و مردمی است که از بطن جامعه جوشیدن گرفته و از اقیانوس عظیم اراده‌های راسخ ملت سر برآورده و خوش درخشیده و راه استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی را برای ایرانیان هموار ساخته است.
«بیست و نهم فروردین»؛ روز مردانگی و جوانمردی دلیر مردانی دریادل است که با قدرت ایمان و روح توکل و ایثار همراه با استقامت و پایداری؛ عزت و شرف به ایران اسلامی بخشیدند و خود، جاودانه تاریخ شدند تا نسل‌های بعد، داستان رشادت‌های آنان را با گوش جان بشنوند و با چشم دل ببینند و راه را از بیراهه تشخیص دهند و با تأسی به این راست‌قامتان تاریخ و این کوکبان فروزان که به تلألوء ایستاده‌اند؛  به هر چه زشتی و سیاهی است بشورند.
امروزه سربازان فداکار و نستوه نیروی زمینی، دریادلان صف‌شکن مجاهد نیروی دریایی و تیزپروازان گمنام هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، با صلابت مثال‌زدنی خود و بهره‌گیری از مدیریت استراتژیک و هوشمندانه خود و با حفظ و ارتقاء آمادگی‌های روحی و معنوی و افزایش قدرت عزم و توان ایستادگی خود همراه با فراگیری علوم و فنون پیشرفته نظامی و با تلفیق مدیریت بحران و جنگ‌های الکترونیک، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا در مقابل هرگونه ماجراجویی و کوچک‌ترین تهدید و اقدام نظامی و نابخردانه دشمنان خوار و زبون اسلام وانقلاب اسلامی علیه تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت هر چه تمام‌تر، استوار و پابرجا همچون کوه ایستاده و قاطعانه درکمترین زمان هرگونه نقشه شوم و پلید دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار را نقش بر آب نموده و چنان سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بزدلان و بدخواهان ایران عزیز خواهد کوبید که تا  تاریخ رقم و صفحات آن ورق  می‌خورد ، صدای آن در گوش کج‌فهمان و معاندان طنین‌انداز بوده و درس عبرتی بزرگ برای سایر مزدوران استبداد‌طلب باشد.
اینک ارتش دریادل ایران اسلامی با گذشت بیش از سه دهه از حیات پرافتخار خود و با کسب تجارب و عبور مقتدرانه وشجاعانه از سخت‌ترین گردنه‌های صعب‌العبور و کوران حوادث با کوله‌باری عظیم از افتخارات، تجارب و امتیازات برتر نظامی و استراتژیک و با تولید انبوه جنگ‌افزارهای دور برد و سامانه‌های پیشرفته آفندی و پدافندی در اوج آمادگی نظامی و دفاعی در رویارویی با بدطینتان و بدخواهان نظام اسلامی قرار داشته به طوری که جواب باج‌خواهی و ماجراجویی و هر گونه اقدام مشکوک دشمنان را با قاطع‌ترین واکنش‌ها پاسخ خواهد داد.
در پایان این بیانیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک مجدد این فرخنده روز به ارتشیان سلحشور حماسه‌ساز رزم‌آور و خانواده‌های صبور و گرامی این عزیزان ، از مجاهدت‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی دلاورمردان خستگی‌ناپذیر وسخت‌کوش نهاد عظیم ارتش تقدیر و تشکر نموده و با امید تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در سال جاری، توفیقات روزافزون و کسب افتخارات ملی و جهانی فرزندان غیور ملت قهرمان ایران در ارتش مکتبی، معنوی و مردمی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.» انتهای پیام/
 

94/01/29 - 15:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن