تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم مقام والای معلم در شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تکریم مقام والای معلم در شهرستان اسلامشهر خبرگزاری پانا :در مراسم باشکوهی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نظارت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از فرهنگیان شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولین شهرستان تجلیل بعمل آمد .
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 19:24

خبرگزاری پانا+سپاس معلم + اسلامشهر

    به گزارش خبرنگار پانا ، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و تکریم مقام والای معلم با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و مجموعه مسئولین شهری در ترمینال فرهنگیان شهرستان تجلیل بعمل آمد . در این مراسم باشکوه فرهنگیان شهرستان اسلامشهر پس از پیاده شدن از سرویس های خود و اجرای برنامه سپاس معلم توسط دانش آموزان ،با اهدای شاخه های گل توسط : علیرضا ناصری پور(شهردار ) ولی ا... اصغری (رئیس شورای شهر) حسن حبیبی پور (مدیریت آموزش و پرورش ) شهرستان اسلامشهر ، حنیف نیا (رئیس آموزش و پرورش شهرستان چهاردانگه)، شورای معاونین شهرداری و شورای معاونین آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مدیران شهرستان اسلامشهر مورد تجلیل قرار گرفتند. شایان ذکر است ، پس از اجرای این مراسم، مسئولین آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضور در واحدهای آموزشی نیز از نزدیک با فرهنگیان دیدار نموده و هفته معلم را گرامی داشتند .
  / خبرنگار : نازنین سرایی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن