تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومين جشنواره ملي امام المتقين (ع) در خرم آباد آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۶ب.ظ)
سومين جشنواره ملي امام المتقين (ع) در خرم آباد آغاز به کار کرد موج - خرم آباد - سومين جشنواره امام المتقين (ع) به مناسبت ولادت امام علي (ع) به همت دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد لرستان آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حجت الاسلام سيد علي موسوي، مسوول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد لرستان، با اعلام اين خبر گفت: سومين جشنواره سراسري امام المتقين عليه السلام به همت دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد لرستان و با حمايت ستاد عالي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور برگزار مي شود.
وي با اشاره به محورهاي برگزاري اين جشنواره، افزود: ترويج معارف ناب علوي در حوزه هاي اعتقادي و عملي، آشنايي مخاطبين؛ به ويژه نسل جوان با فضائل و مناقب اميرالمؤمنين حضرت علي عليه السلام، توصيه هاي امام علي (ع) بر همدلي و هم زباني، از جمله محورهاي برگزاري اين جشنواره ملي است.
حجت الاسلام موسوي، اظهار داشت: شاخصه‌هاي اقتصاد مقاومتي در نهج البلاغه نهج البلاغه و شناخت ابعاد سبک زندگي اسلامي از نهج البلاغه از ديگر محورهاي برگزاري اين جشنواره سراسري است.
اين مقام مسوول ادامه داد: زمينه سازي مناسب جهت انديشيدن در مفاهيم والاي کتاب بسيار ارزشمند نهج البلاغه، خطبه غدير و زيارت امين ا... که از حيث سند بسيار معتبر و مورد تأکيد است از اهداف برگزاري اين جشنواره است.
وي، تصريح کرد: شناخت بيشتر وعميق تر حضرت اميرالمؤمنين حضرت علي (عليه السلام)، بسترسازي براي جوانان جهت پذيرش امام علي عليه السلام به عنوان يک الگوي انسان کامل و نشر معارف علوي در فضاي مجازي از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره است.
حجت الاسلام موسوي، ابراز کرد: جشنواره سراسري امام المتقين (عليه السلام) در دو بخش قرائت زيارت امين ا... در مساجد و مسابقه وبلاگ نويسي برگزار مي شود.
وي با اشاره به بخش قرائت زيارت امين ا... در مساجد، اذعان داشت: قرائت زيارت امين الله در ايام منتسب به امام المتقين حضرت علي (عليه السلام) (ولادت و شهادت آن حضرت و عيد سعيد غدير)؛ به خصوص روزهاي يکشنبه روز زيارتي حضرت علي (عليه السلام) در سطح مساجد و کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور برگزار مي شود.
حجت الاسلام موسوي، با اشاره به بخش وبلاگ نويسي، تصريح کرد: علاقه مندان به فعاليت در فضاي مجازي و صاحبان ايده و خلاقيت در اين عرصه مي توانند ارادت خود را به ساحت ملکوتي مولاي متقيان علي عليه السلام با درج مطالبي نشان دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن