تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي در بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۵۹ب.ظ)
کاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي در بهارستان موج - فرماندار شهرستان بهارستان از انجام گشت مشترک اداره محيط زيست و بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به منظور حفظ محيط زيست و کاهش آلاينده‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سليمان پور در دومين جلسه شوراي معاونين، بخشداران و مسوولين واحدهاي فرمانداري در سال 94، پايش، نگاهداري و نظارت زيست محيطي را از مهم ترين ابزارهاي تصميم گيري مديريتي براي جلوگيري از بحران هاي محيط زيست و برنامه ريزي براي آينده خواند.
فرماندار بهارستان با تبريک روز زمين پاک با تأکيد بر حفظ منابع آب، محيط زيست و توسعه فضاي سبز اظهار داشت: به علت گستردگي و تأثيرات عميق منابع آلوده كننده در آلودگي آب، هوا، زمين و تأثيرات عميق اين مواد بر سلامتي انسان‌ها، حيوانات، گياهان؛ حفاظت محيط زيست جزو دغدغه هاي روزمره، اولويت هاي مردم و مورد توجه جدي دولتمردان است و با افراد خاطي و متخلف برخورد قانوني مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه حفاظت از منابع طبيعي وظيفه‌اي همگاني است و بهبود شرايط عمومي محيط زيست منجر به کاهش هزينه‌هاي درماني خواهد شد، خاطرنشان کرد: نهادينه‌سازي، تبليغات، ترويج، آگاه‌سازي و فرهنگ‌سازي درباره حفظ محيط زيست از مهم‌ترين وظايف مسوولان و رسانه‌ها است.
فرماندار بهارستان، آب سالم و تشديد پديده گرد و غبار را از جمله مهم‌ترين تهديدهاي ناشي از تغييرات اقليمي در کشور دانست که نياز به برنامه ريزي و آگاه‌سازي مردم از راه هاي کاهش اثرات اين تهديدها دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن