تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801175321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر طاقت فرسای تراکتورسازان به امارات معادله چندمجهولی در بدترین سفر آسیایی تراکتور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفر طاقت فرسای تراکتورسازان به امارات
معادله چندمجهولی در بدترین سفر آسیایی تراکتور
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی امارات می‌رود.

خبرگزاری فارس: معادله چندمجهولی در بدترین سفر آسیایی تراکتور



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دور ششم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شده و پرونده دور گروهی مسابقات با شناسایی تیم‌های برتر بسته می‌شود. در یک بازی تشریفاتی تیم تراکتورسازی در امارات به مصاف الاهلی این کشور می‌رود. هر چند تراکتورسازی به دلیل قوانین امسال شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد، اما الاهلی با پیروزی می‌تواند امیدوار به صعود به دور بعدش باشد.
تراکتورسازی حتی برای اعاده حیثیت نیز در این بازی نمی‌خواهد با تمام قوا به مصاف حریف رود. شاگردان تونی اولیویرا که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، دو بازی بسیار حساس با تیم‌های استقلال و نفت تهران داشته و پیروزی در این دو بازی و کسب هر شش امتیاز متضمن قهرمانی سرخپوشان خواهد بود.
در این شرایط سفر به امارات جز خستگی برای سرخپوشان رهاوردی نداشته و تونی چاره‌ای ندارد که در این بازی به نفرات اصلی خود استراحت داده و این بازی تشریفاتی را به طریقی سپری کند.
بازی تیم‌های الاهلی امارات با تراکتورسازی تبریز ساعت 20 روز سه شنبه 15 اردیبهشت در ورزشگاه اختصاصی تیم الاهلی برگزار می‌شود.
تیم تراکتورسازی در این رقابت‌ها با یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست در رده چهارم قرار دارد. تنها پیروزی تیم تراکتورسازی در تبریز برابر الاهلی امارات بوده است.
الاهلی عربستان از این گروه صعود خود را مسجعل کرده و تیم‌های الاهلی امارات و نسف قارشی ازبکستان برای دوم شدن در این گروه در تلاش هستند.
 
انتهای پیام/60017
 

94/02/13 - 13:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن