تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813159843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این دستگاه‌ها چربی هایتان را از بین نمی‌برد!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: این دستگاه‌ها چربی هایتان را از بین نمی‌برد!
اگر فردی می‌خواهد چربی های شکمش را آب کند باید تمرینات هوازی همچون دویدن، شنا و ... را انجام دهد تا بدنش کالری بیشتری بسوزاند.
به گزارش نامه نیوز، یک کارشناس ارشد تربیت بدنی گفت: دستگاه‌های دراز و نشست به هیچ عنوان برای از بین رفتن چربی‌ها مفید نیستند.


مهدی شکروی، در پاسخ به این سوال که آیا دستگاه‌های درازو نشست به تنهایی می‌توانند چربی‌های شکم را از بین ببرند، اظهار کرد: چنین دستگاه‌هایی به هیچ عنوان مورد تایید نیستند و اگر قرار بود دستگاهی اختراع شود تا چربی‌های شکم را از بین ببرد مطمئن باشید دیگر فرد چاقی نداشتیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دراز و نشست برای چیزی جز سودجویی نیست، افزود: دراز و نشست برای تقویت عضلات شکم است و نه چیز دیگری و اگر فردی می‌خواهد چربی های شکمش را آب کند باید تمرینات هوازی همچون دویدن، شنا و ... را انجام دهد تا بدنش کالری بیشتری بسوزاند.

شکروی با اشاره به تبلیغات "وزنه" برای انجام حرکات کششی در منزل، گفت: در تمام دنیا چنین تمریناتی مرسوم است و اتفاقا کار خوبی است، اما کسانی که وزنه و دمبل تهیه می‌کنند باید نزد مربی بروند تا آموزش‌های لازم را ببینند تا آسیبی به خود وارد نکنند.



منبع: عصر ایران


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن