تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804816934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تزریق نادرست ژل یا چربی به اطراف چشم می‌تواند خطر نابینایی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تزریق نادرست ژل یا چربی به اطراف چشم می‌تواند خطر نابینایی داشته باشد
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم گفت: یکی از عوارض نادر تزریق ژل نابینایی است که باید پزشکان حتماً در این مورد آموزش کافی ببینند. حتی تزریق چربی نیز می‌تواند فرد را با عوارضی مانند نابینایی و پستی و بلندی مواجه کند.
به گزارش نامه نیوز، فرزاد پاکدل در نشست خبری بیست و یکمین سمینار سالیانه فارابی گفت: رشته پلاستیک و ترمیمی چشم جوان است و علت شکل‌گیری آن احساس نیاز برای نگاه عمیق‌تر جهت کسب نتایج بهتر در زمینه زیبایی چشم بود.

وی افزود: اولین تغییراتی که در صورت انسان به وجود می‌آید اطراف چشم است و متاسفانه اصلاح آن کار ساده‌ای نیست بنابر این بر آن تمرکز کرده‌ایم.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم گفت: همچنین حیطه‌های اصلی این رشته زیبایی در بخش‌های فوقانی و میانی است از طرفی بخشی از سیستم اشکی که از اطراف چشم شروع و به بینی ختم می‌شود، حفره استخوانی است که چشم در آن قرار می‌گیرد، بازسازی چشم و برداشتن تومورهای اطراف چشم، استخوان چشمی و کره چشم از دیگر حیطه‌های جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم است.

وی در پاسخ به سوالی درباره عوارض تزریق ژل که بیشتر جهت زیبایی انجام می‌شود، اظهار داشت: ژل ماده‌ای است که فرم می‌دهد و انواع مختلفی دارد و از نظر بیوشیمیایی و فرمی که در بدن ایجاد می‌کند متفاوت است گاهی فرد برای زیباتر شدن و جوان‌سازی جهت تزریق ژل مراجعه می‌کند چرا که زیبایی می‌تواند کیفیت زندگی او را افزایش دهد و این موضوع را مطالعات اثبات می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: پیش از این ژل‌های ماندگار عوارض زیادی ایجاد می‌کردند که خوشبختانه اکنون از‌ آنها کمتر استفاده می‌شود اما تزریق مواد موقت نیز موجب عوارضی در دید و اعصاب فرد می‌شود زیرا سیستم عروقی بسته است و چنانچه رگی بسته شود رگ دیگر نمی‌تواند به ‌آن کمک کند.

وی افزود:‌ تحقیقات در آمریکا نشان می‌دهد تزریق نادرست به چشم می‌تواند موجب پستی و بلندی اطراف چشم شود بنابراین هر فردی که ژل را در ناحیه چشم یا نواحی دیگر تزریق می‌کند باید نسبت به سیستم عصبی‌ آشنایی کامل داشته باشد.

پاکدل ادامه داد: تزریق ژل مانند رادیوتراپی و شیمی‌درمانی است و بهتر است به جای استفاده یا عدم استفاده از آن دنبال عوارض آن باشیم. یکی از عوارض نادر تزریق ژل نابینایی است در این سمینار جهت کاهش عوارض ناشی از تزریق ژل به آموزش صحیح تزریق آن به پزشکان می‌پردازیم و از آنها می‌خواهیم در صورت نیاز فرد مورد نظر را به متخصص ارجاع دهند.

وی درباره تزریق چربی اظهار داشت: چربی از بافت بدن است و احتمال واکنش به آن کمتر است اما دوام آن محدودیت دارد و ممکن است بعد از مدتی از بین برود. تزریق چربی نیز می‌تواند فرد را با عوارضی مانند نابینایی و پستی و بلندی مواجه کند، همچنین عوارضی مانند دوبینی و افتادگی پلک نیز در تزریق بوتاکس گزارش شده است.


منبع: فارس


۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن