تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813084018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي، مسوول عقد قرارداد بيمه اي با ماماها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۷ق.ظ)
معاون درمان وزارت بهداشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي، مسوول عقد قرارداد بيمه اي با ماماها است موج - معاون درمان گفت: اجراي عقد قرارداد بيمه ها با ماماها در اختيار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي است و وزارت بهداشت مطالبه گر اين موضوع است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر محمد آقاجاني ضمن بيان اين مطلب گفت: موضوع عقد قرارداد بيمه‌ها با ماماها يک مطالبه است و اجرا و پيگيري آن از سازمان‌هاي بيمه‌گر در اختيار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي است.
معاون درمان با تأکيد بر اينکه عقد قرارداد بيمه‌ها با ماماها اقدام خوبي است و وزارت بهداشت مطالبه گر اين موضوع است نه اجرا کننده آن، يادآور شد: سال گذشته يکي از مديران سازمان‌هاي بيمه‌اي در روز ماما به ماماها قول داد که اين موضوع را پيگيري کند و بايد از مسوولان بيمه‌ها پرسيد چرا اين موضوع محقق نشده است.
اين در حالي است که ماريا صادقي، دبير انجمن علمي مامايي ايران، با انتقاد از بيمه‌ها که همچنان زير بار عقد قرارداد با ماماها نمي‌روند، به مهر گفته است که سال گذشته در روز ماما قول دادند اين مشکل حل شود، اما؛ اتفاقي نيفتاد.
به گفته وي، سازمان‌هاي بيمه‌گر به تعهداتشان نسبت به پوشش خدمات مراقبت‌هاي دوران بارداري و زايمان براي کساني که اين خدمات را ارائه مي‌دهند، عمل نمي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن