تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم پدر روحانی و معنوی انسانهاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه دیر : معلم پدر روحانی و معنوی انسانهاست خبرگزاری پانا : به مناسبت هفته گرامی داشت معلم آئین تقدیر از معلمان کارکنان سازمان تامین اجتماعی شعبه دیر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اداره تامین اجتماعی دیر برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۱۱ ارديبهشت ساعت 19:20

خبرگزاری پانا+معلم پدر روحانی و معنوی

  به گزارش خبرگزاری پانا ، امام جمعه دیر در آئین تقدیر از معلمان کارکنان تامین اجتماعی شعبه دیر گفت: معلم پدر روحانی و معنوی انسانها می باشدیعنی یکی از پدران ثلاثه ، زیرا معلم، هدایتگری است که در پرتو هدایت معنوی خود، جامعه را از تباهی می رهاند.
 حجت الاسلام سید علی حسینی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری وهفته معلم اظهار داشت: معلم هنر انسان‌سازی دارد که انسان را برای جامعه تربیت می‌کند.  وی ادامه داد: معلم اخلاق را در شاگرد نهادینه می‌کند و مسئول هدایت و راهنمایی شاگرد است و خدا و فرشتگان به او درود می‌فرستند.  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در این مراسم گفت :اخلاق نیکو ، تقوای الهی ، راست کرداری و کرامت انسانی از مهمترین خصوصیات معلمین در نظام مقدس جمهوری اسلامی و این خصائص باعث پرورش انسان های متخصص و متعهد گردیده است .  سید اسماعیل موسوی ضمن اشاره به نقش مهم و اساسی معلمان در تربیت و آموزش علم و اخلاق به افراد جامعه افزود : تربیت انسان ها و آراسته شدن آنها به فضائل اخلاقی در همه ادیان توحیدی و خصوصاً اسلام از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است، به طوری که از اهداف بعثت انبیاء و نزول قرآن کریم، تربیت انسان ها و آراسته شدن آنها به فضائل والای اخلاقی است.  ایشان خاطر نشان کرد: جامعه به انسانهای تربیت شده نیاز دارد و انسانهای تربیت شده حاصل رنج و زحمات معلمین در یک جامعه می باشند.  موسوی مراسم تجلیل کارمندان سازمان تامین اجتماعی شهرستان دیر از معلمین خود را یک کار ارزشمند توصیف کرد و افزود: برگزاری مراسم تجلیل از معلمان این اداره الگویی برای سایر ادارت استان بوشهر خواهد بود و بنده در مراسمات استان از این کار ارزشمند شما خواهم گفت تا این کار در ادارات ما نهادینه شود.  رئیس تامین اجتماعی شعبه دیر گفت: من از زحمات تمام معلمان که در طول سال تحصیلی تلاش‌های خوبی برای تعلیم دانش‌آموزان به کار بسته‌اید کمال تشکر را دارم.  عبدالله عباسی افزود: هدف از این جلسه تقدیراز زحمات معلمان گذشته کارکنان تامین اجتماعی شعبه دیر است.  وی اظهار داشت:معلمان می باید کار خدایی کرده و رفتاری خدایی داشته باشند تا بتوانند در هدایت انسان ها نقش خود را به درستی ایفا کنند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن