تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799485900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولتي ها مصرف کالاهاي غيرضروري و خارجي را بر خود تحريم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۵۴ب.ظ)
خطيب نماز جمعه تهران: دولتي ها مصرف کالاهاي غيرضروري و خارجي را بر خود تحريم کنند موج - خطيب جمعه تهران با اشاره به نقش دولت در تقويت اقتصاد، گفت: دولت يکي از بزرگترين مصرف‌کنندگان است و بايد مصرف کالاهاي غيرضروري و خارجي را بر خودشان تحريم کنند مگر در جايي که ضرورت دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله محمد امامي کاشاني خطيب اين هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به فرارسيدن روز کارگر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب درباره کار، مطالبي عالي فرموده‌اند و مطلب اول اين است که کار، توليد و سرمايه‌گذاري «عبادت» است.
آيت‌الله امامي کاشاني در ادامه با اشاره به حديثي از پيامبر اعظم(ص) تصريح کرد: روزي پيامبر(ص) شخصي را ديدند و به دست او نگاه کردند که پينه زده بود، فرمودند اين چه چيزي است که در دستان تو مي‌بينم و شخص پاسخ داد به خاطر کلنگ‌زني دستان من اين طور شده و به اين شکل معاش همسر و فرزندم را تأمين مي‌کنم؛ در اين لحظه پيامبر خم شد و دست آن شخص را بوسيد و اين نکته ارزش کار را نشان مي‌دهد.
خطيب جمعه تهران با تأکيد بر اينکه کاري که انجام مي‌شود را خداوند بايد بپسندد، بيان داشت: در تمام ساعات کار و در خودِ کار انسان بايد فکر، تأمل و تدبير به کار ببرد و در ظاهر و باطن کار بايد ايمان وجود داشته باشد.
وي اضافه کرد: خطاب به زنان و فرزندان مي‌گويم اگر همسران و پدران شما از جنس قاچاق و رشوه استفاده مي‌کنند، آنها را نهي کنيد و اگر هم بگويند به شما مربوط نيست بحث نکنيد ولي همين گفتن و تذکر دادن اثر دارد.
آيت‌الله امامي کاشاني اثر ديگر کار را تقويت توليد و بنيه داخلي کشور دانست و تصريح کرد: کليد حل مشکل در داخل کشور است نه در لوزان، اگر چه مذاکرات نقش دارد ولي نکته اين است که حرکت مردم به سمت اقتصاد سالم به دست خود ماست.
وي بر همين اساس خاطرنشان کرد: فعاليت‌هاي توليدي و اقتصاد قوي به تيم مذاکره کننده دلگرمي مي‌دهد و آنها را تقويت مي‌کند و باعث مي‌شود تا طرف غربي ياوه‌گويي نکند.
خطيب جمعه تهران تأکيد کرد: خوشبختانه ملت ما با شعور و درکي که دارند نخواهند گذاشت دشمن بر کشور مسلط شود و مي‌تواند با اقتدار، فقر و بيکاري را از بين ببرند.
آيت‌الله امامي کاشاني با اشاره به نقش دولت در تقويت اقتصاد، گفت: دولت يکي از بزرگترين مصرف‌کنندگان است و بايد مصرف کالاهاي غيرضروري و خارجي را بر خودشان تحريم کنند مگر در جايي که ضرورت دارد.
وي در ادامه با اشاره به فرارسيدن سالگرد شهادت آيت‌الله شهيد مطهري و روز معلم اظهار کرد: شهيد مطهري از نظر فکر و استعداد کم‌نظير بود ولي يکي از ويژگي‌هاي او باور ايشان است. او علم را باور و حقيقتاً به آن ايمان داشت.
خطيب جمعه تهران اضافه کرد: ايشان کتاب‌هاي فراواني نوشتند تا تفکر جوانان را در مورد مسائل اسلامي روشن کنند، معلمين ما هم بايد به کلاس، شاگرد، کتاب و درس ايمان داشته باشند و براي خدا کار کنند و همين شرايط است که معلم را در نقطه بالايي از ارزش قرار مي‌دهد.
آيت‌الله محمد امامي کاشاني در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به تحولات يمن و جنايات رژيم آل سعود عليه مردم اين کشور، اظهار داشت: خطاب به جهان استکبار و دولت عربستان سخني نمي‌گويم چون فايده‌اي ندارد اما خطاب به ملت عربستان مي‌گويم مگر شما مسلمان نيستيد؟ رژيم آل سعود يمن را مي‌کوبد و بزرگ و کوچک را مي‌کُشد و جلوي هواپيماهاي کمک‌رسان را مي‌گيرد، در کجاي جهان انسانيت، چنين چيزي پذيرفتني است؟
آيت‌الله امامي کاشاني ادامه داد: ملت‌هاي عربي، چرا سکوت کرده‌ايد؟ شما با سکوت خود شريک در گناه هستيد، در هر گوشه‌اي ده‌ها مسجد ساخته و قرآن را حفظ مي‌کنيد ولي اگر ايمان داشته باشيد، اين جنايتکاران نمي‌توانند عربده کشيده و ملت‌ها را به خاک و خون بکشند.
وي همچنين با بيان اينکه موجب تاسف است که کنگره آمريکا شب گذشته براي تبديل عراق به 3 دسته شيعه، سني و کُرد، مصوبه اي گذرانده است، تصريح کرد: ملت عراق بيدار و هشيار است و اين ملت در دهان کنگره خواهد زد و به کمک خدا، استکبار آرزويي که براي کشورهاي اسلامي دارد، با خود به گور خواهد برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن