تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي کره جنوبي براي توسعه حمل و نقل شهري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۲ب.ظ)
آمادگي کره جنوبي براي توسعه حمل و نقل شهري تهران موج - سفير كره جنوبي در ديدار با معاون شهردار تهران از آمادگي اين کشور براي توسعه حمل و نقل شهري تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سونگ وونگ يئوب، ضمن دعوت از معاون شهردار تهران به منظور ديدار از سئول، اشتراکات و مشكلات مشترك پايتخت‌هاي دو كشور را مورد تأكيد قرار داد و گفت: تمايل داريم در پروژه‌هاي شهري تهران؛ به ويژه در زمينه توسعه حمل و نقل عمومي مشاركت كرده و تجارب خود را به تهران منتقل نماييم.
وي كه بين سال­ هاي 2004 تا 2007 به عنوان معاون سفير کشورش در كشورمان حضور داشته و مجدداً پس از 5 سال از سال 2012 به عنوان سفير به تهران بازگشته، افزود: در پايتخت ايران طي 8 سال گذشته اتفاقات بزرگي افتاده و تغييرات و تحولات زيادي رخ داده و به عنوان نمونه، هر روز فضاي شهر تهران سبزتر، معابر شهري تميزتر و حمل و نقل عمومي روان‌تر مي‌شود.
سفير كره جنوبي با تأکيد بر اين که در چند سال اخير پيشرفت‌هاي عظيمي در تهران به وقوع پيوسته، توسعه مترو را يكي از دست‌آوردهاي مهم مديريت شهري تهران دانست و اعلام كرد: علاوه بر آمادگي براي صدور واگن‌­هاي مترو، آماده‌ايم تا مدل‌هاي موفق حمل و نقلي كه در سئول پياده کرده و فن‌آوري‌هايي كه در اين شهر به كار گرفته­ ايم را نيز به تهران منتقل نماييم.
سونگ وونگ يئوب از آلودگي هوا به عنوان مشكل مشترك تهران و سئول نام برد و خاطرنشان كرد: اخيراً آلودگي هواي تهران كاهش و کيفيت هواي اين شهر افزايش پيدا کرده و بدون ترديد، توسعه خطوط ريلي و مدرن‌سازي ناوگان اتوبوسر‌اني و تاكسيراني در ارتقا و بهبود وضعيت هواي شهر مي­تواند بسيار مؤثر باشد.
نوسازي ناوگان تاكسيراني چهره تهران را تغيير مي‌دهد
معاون شهردار تهران نيز در اين ديدار با اشاره به اين كه در متروي تهران، سه خط در دست ساخت داريم كه خط 3 مراحل تكميلي خود را طي مي‌كند و خطوط 6 و 7 نيز هر کدام 20 تا 40 درصد پيشرفت داشته‌اند، اظهار كرد: در صدد آغاز احداث خط 8 مترو هستيم، ضمن اين كه براي احداث سه خط حومه‌اي مترو، علاوه بر متروي تهران – کرج نيز برنامه ­ريزي کرده ­ايم.
تشكري هاشمي با بيان اين كه تقريباً صد در صد عمليات عمراني آماده‌سازي تونل‌هاي مترو در داخل انجام و 50 درصد تجهيزات مورد نياز مترو نيز در داخل تأمين مي‌شود، تصريح كرد: اعتقاد داريم پروژه‌هاي شهري،؛ به ويژه پروژه‌هايي كه به صورت مستقيم با آرامش، ايمني و رفاه شهروندان سر و كار دارند، بايد از بالاترين استاندارد و بهترين كيفيت برخوردار باشند و بر اين اساس از استانداردهاي كيفي شركت‌هاي كره‌اي، مشروط به برقراري رابطه منطقي بين قيمت و كيفيت، استقبال مي‌كنيم.
وي با تأكيد بر اين كه در نظر داريم چهره تهران به عنوان پايتخت جمهوري اسلامي ايران را تغيير داده و ارتقا دهيم و نوسازي ناوگان تاكسيراني از طريق جايگزيني خودروهاي استاندارد و پاك به جاي تاكسي‌هاي موجود از سازوكارهاي اين دگرگوني است، خاطرنشان كرد: به اين منظور و نيز در جهت توسعه حمل و نقل شهري تهران در دو بخش ريلي و اتوبوسي آمادگي داريم تا به شكل اجرايي و عملياتي با شركت‌هاي كره‌اي همكاري نماييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن