تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهی تعلیم و تربیت با انضباط اجتماعی شاخصه جامعه پویاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان قم همراهی تعلیم و تربیت با انضباط اجتماعی شاخصه جامعه پویاست خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم گفت: بدون شک اگر دو مقوله انضباط اجتماعی و تعلیم و تربیت توام با معنویت در کنار هم قرار گیرند، جامعه ای آرمانی، پویا و موفق خواهیم داشت.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت 23:29

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا دژاکام طی سخنانی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان قم که در آستانه فرارسیدن هفته معلم انجام شد با تقدیر از حضور فرماندهی انتظامی استان در اداره کل اموزش و پرورش گفت: این حضور نشان از توجه و  اهتمام پلیس نسبت به نقش تلاشگران جبهه فرهنگی در جامعه دارد. وی با بیان اینکه پلیس از متن مردم و برای مردم است و در دل مردم جای دارد، افزود: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار نظام اسلامی ارتباط و تعامل خوب و تحسین برانگیزی با مجموعه آموزش و پرورش دارد. مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بر لزوم اهمیت نظم در زندگی تأکید کرد و اظهار داشت: کشورهایی موفق هستند که به رعایت انضباط اجتماعی و داشتن نظم در امور توجه ویژه‌ای دارند. وی با یادآوری اینکه طی چند سال گذشته تعاملات و اقدامات مشترکی بین آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی از جمله نیروی انتظامی صورت گرفته است، ابراز کرد: بر اساس این تعاملات و همدلی ها توانسته ایم بخش عمده‌ای از مقوله نظم را در فضاهای آموزشی تحقق بخشیم و یقینا همراهی انضباط اجتماعی و مقوله تعلیم و تربیت همراه با توجه به معنویت از شاخصه های جامعه اسلامی، پویا و موفق است. دژاگام در پایان ابراز امیدواری کرد شان و منزلت واقعی معلمان آموزش و پرورش به عنوان محور اساسی گسترده ترین مجموعه تعلیم و تربیت در کشور م.رد توجه اساسی قرار گیرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن