تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پانزدهمين اجلاس اتاق‌هاي بازرگاني و صنعت کشور هاي حاشيه درياي خزر پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۵۶ب.ظ)
پانزدهمين اجلاس اتاق‌هاي بازرگاني و صنعت کشور هاي حاشيه درياي خزر پايان يافت پانزدهمين اجلاس اتاق‌هاي بازرگاني و صنعت کشور هاي حاشيه درياي خزر در انزلي پايان يافت.
به گزارش خبرگزاري موج از زيباکنار، پانزدهمين اجلاس اتاق‌هاي بازرگاني پنج کشور حاشيه درياي خزر به مدت دو روز با حضور 400 فعال اقتصادي کشورهاي روسيه، آذربايجان، ترکمنستان، قزاقستان و ايران در مجتمع زيباکنار انزلي برگزار شد.
70 تاجر عضو اتاق‌هاي بازرگاني روسيه، قزاقستان، جمهوري آذربايجان و ترکمنستان ظهر امروز از نمايشگاه صنايع دستي گيلان، فاز تجاري منطقه آزاد و نمايشگاه توانمندي‌هاي فناوري گيلان بازديد کردند.
اين اجلاس که با همکاري اتاق‌هاي بازرگاني مشترک ايران و روسيه و اتاق بازرگاني گيلان برگزار شد به بررسي گسترش ارتباطات فعالين اقتصادي کشورهاي منطقه با يکديگر و شناخت بيشتر بازرگانان از توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي مشترک همکاري دو جانبه با محوريت منطقه آزاد انزلي پرداخت.
سه کارگروه تخصصي صنعت و گردشگري، نمايشگاه و حمل و نقل و گمرک در اين اجلاسيه با حضور بازرگانان کشورهاي حاشيه خزر برگزار شد که موارد مورد تفاهم در بيانيه پاياني اجلاس اعلام مي‌شود.
برگزاري پانزدهمين اجلاس اتاق‌هاي بازرگاني کشورهاي حاشيه درياي خزر از سوي منطقه آزاد انزلي به منظور توسعه همکاري‌هاي فعالين اقتصادي حوزه خزر با محوريت اين منطقه بوده که در واقع در راستاي عملياتي کردن طرح تشکيل شوراي همکاري مناطق آزاد حاشيه درياي خزر است که توسط اين سازمان به عنوان پيشنهاد راهبردي براي گسترش مراودات منطقه‌اي پيشنهاد شده است.
برگزاري نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعتي، صنايع دستي و فن بازار در محدوده فاز تجارت و گردشگري منطقه آزاد انزلي از بخش‌هاي جنبي اين اجلاس بود که در اين فن بازار 11 پارک علم و فناوري کشور، چهار مرکز رشد، چهار دانشگاه و مرکز تحقيقاتي و بيش از 70 شرکت فناور و دانش‌بنيان حضور داشتند.
همچنين صنايع دستي و محصولات توليدي شرکتهاي منطقه آزاد انزلي و استان گيلان، توانمندي‌هاي خود را به بازرگانان کشورهاي عضو اين اجلاس عرضه کردند.
اين اجلاس ظهر امروز پس از برنامه هاي بازديدي و ديدارهاي دوجانبه و چندجانبه اعضا پايان يافت.

*تفاهم‌نامه تجاري اتاق بازرگاني گيلان با اتاق‌هاي داغستان و ولسکي روسيه
صبح امروز نيز تفاهمنامه گسترش روابط تجاري و رفع موانع موجود بين روساي اتاق‌هاي بازرگاني گيلان و روساي اتاق‌هاي بازرگاني اتاق‌هاي داغستان و ولسکي امضا شد.
در اين ديدار طرفين به انتقال اطلاعات آماري ظرفيت‌هاي تجاري و اقتصادي کشور خود در سايت‌هاي رسمي اتاق‌ها به زبان کشور مقصد تاکيد کردند که مورد توافق قرار گرفت.
رئيس اتاق بازرگاني داغستان پيشنهاد واردات هزار تن آرد را به ايران با همکاري اتاق بازرگاني گيلان مطرح کرد که يک شرکت معتبر داخلي با تاييد اتاق بازرگاني گيلان به عنوان قرارداد روس ها معرفي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن