تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در زمينه توليد شير در استان ضعيف هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۱۷ب.ظ)
مديرعامل شرکت پگاه استان لرستان : در زمينه توليد شير در استان ضعيف هستيم موج - خرم آباد- مديرعامل شرکت پگاه لرستان با اشاره به اينکه 40 درصد شير صنعتي از خارج استان توليد مي شود، گفت: در توليد شير در استان ضعيف هستيم، سرمايه گذاري در اين بخش ضروري است.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، شهريار ياراحمدي، مديرعامل شرکت پگاه استان لرستان در نشست مديرعامل صنايع شير پگاه ايران با کارکنان شيرپگاه لرستان اظهارکرد: استان لرستان در جنوب غربي کشور با 28 هزار و 294 کيلومتر مربع يک ميليون و 750 جمعيت دارد که 2.3 دهم جمعيت کشور را به خود اختصاص داده است.
وي افزود: نرخ بيکاري در سطح استان لرستان 27.2 درصد است که اگر شغلهاي کاذب را هم در نظر بگيريم نرخ بيکاري در استان لرستان بالاي 40 درصد است.
ياراحمدي با اشاره به پايين بودن ميانگين سرانه درآمدي مردم لرستان نسبت به نرم کشوري گفت: در حال حاضر استان لرستان در زمينه سرانه درآمدي رتبه 29 را در سطح کشور دارد.
وي درادامه با اشاره به اينکه شرکت پگاه لرستان 250 تن ظرفيت اسمي دارد گفت: در حال حاضر 160 تن با 50 کد محصول در اين شرکت توليد مي شود.
مديرعامل شرکت پگاه استان لرستان گفت: در حال حاضر 183 نيروي رسمي ، قراردادي و پيماني و 50 نفر توزيع و فروش در اين شرکت اشتغال دارند.
وي به شرايط رقابتي موجود در زمينه توليدات لبنيات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 1200 برند لبنياتي در سطح کشور فعال هستند.
ياراحمدي ادامه داد: با وجود اين شرايط کارخانه شرکت پگاه لرستان توانسته است جزو شاگرد اولي هاي صنايع شيرپگاه باشد.
وي اين موفقيت را ناشي از ايجاد واحد برنامه ريزي و توجه ويژه به برنامه ريزي، تمرکز برقيمت تمام شده، اصلاح تکنولوژي خطوط توليد، تمرکز در تبليغات و افزايش کيفيت محصولات، تمرکز در کاهش ضايعات، تمرکز بر توسعه و عقب ماندگي و... عنوان کرد.
مديرعامل شرکت پگاه لرستان با اشاره به اينکه 40 درصد شير صنعتي از خارج استان توليد مي شود، گفت: در توليد شير در استان ضعيف هستيم، سرمايه گذاري در اين بخش ضروري است.
وي اضافه کرد: در راستاي افزايش توليدات لبني در استان لرستان گاوداري 2 هزار رأسي اليگودرز در حال احداث است.
ياراحمدي با تاکيد بر به روز بودن شرکت شير پگاه ضرورت دارد، گفت: اگر توليدات جديد به شرکت پگاه افزوده شود باعث مي شود ديگر توليدات هم به فروش برسند.
وي درادامه تصريح کرد: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل منسجم در صنايع شير ايران نداريم، بيش از دو ميليارد تومان هزينه حمل و نقل يک ساله پگاه لرستان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن