تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ محافظان رئیس جمهور به درخواست دانشجویان شیرازی/ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در سفر استانی کاروان تدبیر و امید رخ داد؛
پاسخ محافظان رئیس جمهور به درخواست دانشجویان شیرازی/ تصاویر
در مسیر استقبال از رئیس جمهور در شیراز، عده ای از دانشجویان که انتشار فکت شیت ایرانی را مطالبه می کردند، مورد ضرب و شتم تیم حفاظتی رئیس جمهور قرار گرفته و بازداشت شدند.



به گزارش جام نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، در روز سفر دکتر روحانی به شیراز جمعی از دانشجویان این شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان انتشار فکت شیت از رئیس جمهور محترم شدند.   به محض ورود ایشان و آغاز استقبال مردمی این دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون"محرمانه نداریم، منتظر فکت شیت ایرانی هستیم"، "مردم را از جزئیات مذاکره مطلع کنید"،"فکت شیت آمریکا را تکذیب کنید"،" انتشار فکت شیت ایرانی=همدلی دولت با ملت" و ... و با سردادن شعار" روحانی، روحانی، فکت شیت ایرانی" درخواست و مطالبه خود را با دکتر روحانی در میان گذاشتند که متاسفانه مورد ضرب و شتم لباس شخصی هایی که رئیس جمهور را همراهی می کردند، واقع شدند.   این دانشجویان با شناسایی ضاربین و به خیال اینکه کسی پاسخگوی مطالباتشان خواهد بود، به مامورین نیروی انتطامی حاضر در محل برای تنظیم شکایت مراجعه کردند که متاسفانه پس از دقایقی بار دیگر گروهی با لباس شخصی به آنان حمله ور شده و آنان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس چهار تن از این دانشجویان را بازداشت نمودند.   کسانی که با علامت قرمز مشخص شده اند، ضاربین هستند.  

 

 

 

 

 

 

 



  106  



۱۰/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن