تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803614322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار پلیس بازدارنده و افزایش دهنده امنیت مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اقتدار پلیس بازدارنده و افزایش دهنده امنیت مردم است


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اقتدار پلیس بازدارنده و افزایش دهنده امنیت است، گفت: پلیس باید به گونه‌ای باشد که مردم با دیدن آن احساس آرامش و امنیت کنند و بدانند که پلیس ملجأ و پناهگاه آنهاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، اشتری در سی ‌و ششمین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان علوم انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی امین افزود: فلسفه وجودی پلیس  دفاع از جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن است.   وی تاکید کرد : همان‌طور که در سوگندنامه شما دانشجویان به آن اشاره شد، ما سربازان لایقی برای ولایت باشیم و برای هرچه بیشتر اجرایی کردن نظم و امنیت و آرامش برای مردم بکوشیم و موجب افتخار برای کشور اسلامی‌مان باشیم.
اشتری با بیان اینکه امروز فضای دینی و اسلامی در نیروی انتظامی و دانشگاه علوم انتظامی وجود دارد، گفت: همکاران ما در پلیس کسانی هستند که در مرز، شهر و مراکز آموزشی مشغول مجاهدت هستند.
وی با اشاره به اینکه این افراد دارای یک روحیه انقلابی و دینی هستند، افزود: این فضا باید تقویت شود زیرا  اساس و مبنای کار ما مسائل اسلامی و دینی و حفاظت از ارزش‌هاست.   اشتری گفت: ان‌شاءالله با این روحیه جهادی بتوانیم گام‌های بلندتری را برای امنیت و آسایش مردم برداریم.
وی خطاب به فارغ‌التحصیلان دانشگاه امین افزود: هدف و مسیر شایسته‌ای که شما انتخاب کرده‌اید، جای شکر دارد و باید خدا را شاکر باشید که گام در راهی نهاده‌اید که شروعش با خدمت و ان‌شاءالله پایانش با شهادت است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه باید افتخار کنیم که لباس سربازی امام زمان را برتن داریم، گفت: امنیت بزرگترین نعمت برای بشریت است و اگر امنیت نباشد پیشرفت و توسعه هم وجود ندارد.
سرداراشتری مبنای رشد، تعالی، پیشرفت و توسعه هر کشور را امنیت دانست و افزود: با همتی که همه دستگاه‌های نظامی و امنیتی به ویژه نیروی انتظامی دارد، بتوانیم از این نعمت بزرگ پاسداری کنیم و هرچه می‌توانیم بر امنیت، آرامش و احساس امنیت بیافزاییم.
وی با بیان اینکه امروز به برکت رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، خون پاک شهدا و همدلی دولت و ملت کشور از امنیت خوبی برخوردار است، گفت: اگر نگاهی به کشورهای منطقه نظیر عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه و یمن بیندازیم ، متوجه می‌شویم که چه امنیت خوبی داریم، البته دشمن مترصد این است که ناامنی را به کشور ما نیز بکشاند که این برایش امکان پذیر نیست.
سردار اشتری افزود: ما باید پاسدار امنیت باشیم و برای استحکام و قوام هرچه بیشتر آن قدم برداریم.
وی با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری، گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید ایشان در ارتباط با نیروی انتظامی "اقتدار همراه با عدالت و ترحم" بود.    اشتری افزود: ما باید اقتداری داشته باشیم که باعث افزایش امنیت و لرزانیدن پشت مجرمان باشد به طوری که ‌مجرمان و کسانی که حقوق مردم را نادیده می‌گیرند، بترسند.
وی گفت: مردم باید از اقتدار و هیمنه پلیس لذت ببرند و آرامش بیشتری داشته باشند.
 اشتری افزود: رهبری در کنار اقتدار به "رفعت" پلیس نیز اشاره فرموده اند و رفعت به این معناست که ما باید پاسدار خون شهدا و ارزش‌ها باشیم و هرجا که قانون نقض می‌شود، باید حضور داشته باشیم.
فرمانده ناجا اعتماد مردم به پلیس را بالاترین سرمایه ناجا توصیف کرد و افزود: اعتمادی که امروز مردم به نیروی انتظامی دارند همان رفعت و علاقه آنان به پلیس است.
وی ابراز امیدواری کرد که همه مجموعه پلیس بتواند منویات مقام معظم رهبری و تدابیر حضرت امام(ره) را جامه عمل بپوشاند.
سردار اشتری گفت: ان‌شاءالله ناجا در تراز و  شأن و منزلت نظام جمهوری اسلامی ایران  قرار گیرد که معتقدیم در حال نزدیک شدن به آن هستیم و گام‌های خوبی نیز در این راستا برداشته‌ایم.
وی بر لزوم ارتقای روحیه دینی و مکتبی در مراکز آموزشی علوم انتظامی تاکید کرد و افزود: این موارد باید سرلوحه کارهای این دانشگاه باشد.
سردار اشتری همچنین بر آمادگی جسمانی و روحی ماموران پلیس و دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تاکید کرد و گفت: جوانانی که به این مرکز وارد می‌شوند باید از نظر روح، جسم و بنیه علمی آمادگی لازم را داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: دانشگاه علوم انتظامی امین، پیشرفت‌های علمی مناسبی داشته است اما این مقدار برای فضای علمی دانشگاه مناسب نیست و حتما باید از نظر کارشناسان استفاده شود.
امروز 628 نفر از افسران کارشناسی در رشته های انتظامی، مرزبانی، اطلاعات، آگاهی، مواد مخدر و راهنمایی و رانندگی فارغ التحصیل و آماده پیوستن به نیروهای مقتدر ناجا شدند.
104 نفر نیز با اخذ سردوشی به صف دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین پیوستند.
در مراسم جشن دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، این دانشجویان در حضور سردار اشتری با اجرای سرودهای متنوع و برنامه های نمایشی راپل، گوشه ای از توان و اقتدار نیروی انتظامی را با رژه یگان های مختلف به نمایش گذاشتند.
 


چهار شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن