تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه‌هاي عمراني آمل تسريع شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۳ق.ظ)
امام جمعه آمل: پروژه‌هاي عمراني آمل تسريع شود موج - امام جمعه آمل گفت: مديران و مسوولان شهري توجه کنند که کارهاي نيمه تمام در سطح شهر بسيار بوده و بايد براي تسريع در بهره‌برداري اين پروژه‌ها تلاش بيشتري کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام محمدعلي رحماني در همايش گراميداشت روز شورا و تجليل از شوراهاي اسلامي سه دوره قبل آمل با بيان اينکه عدم مديريت در شورا، خودسري و خودرايي در شهر ايجاد مي‌شود، اظهار داشت: مسئولان امر در يک شهر بايد بدانند که اسلام تک‌روي را قبول ندارد و تجميع افکار و تجمع‌آرا و انذار نتيجه خوبي مي‌دهد.
وي افزود: کار عملي، فرهنگي، خدماتي و اجتماعي بايد به صورت تجمعي انجام شود و با توجه به اينکه امروز دشمن بر ملت تصرف دارد نبايد بيکار بوده بلکه بايد به ارائه کارهاي ناکرده پرداخت.
رحماني با تاکيد براينکه اکنون کارهايي مانده در شهر زياد است، افزود: مردم ما از ظرفيت خوبي برخوردارند و کاري را از سوي مدير مي‌بيند و قدردان است.
امام جمعه آمل با اشاره به اينکه مديران ترس بر سمت و صندلي نداشته باشند که نفر بعدي جايگزين وي است، خاطرنشان کرد: شهرداري نسبت به خرابي‌هاي کوچه پس کوچه‌هاي شهر توجه و نظارت داشته باشد.
نائب رئيس شوراي اسلامي شهر آمل نيز تصريح کرد: با تلاش کميته تخصصي مرکز پژوهش‌سرا شورا شهر آمل در سال 93 اجراي طرح‌هاي پروژ‌ه‌هاي ورودي دو کوچه غربي و شرقي بازار آمل، سردر پايين‌ بازار، نماد علويان ورودي اول شهر، ميدان ميرحيدر آمل طراحي المان‌هاي نقاشي با سبک‌هاي متفاوت بر روي ديوار خيابان‌هاي سطح شهر انجام شد.
مسعود تسليمي ادامه داد: در سال‌ 94 نيز سه اقدام در کوچه مخابرات، ميدان‌هاي 17 شهريور و هفت تير در دستور کار است که طراحي آن‌ها انجام شده و بزودي از سوي شهرداري عمليا اجرايي آن آغاز مي‌شود.
در اين همايش از هنرمندان برتر و با ذوق در فراخوان کميته تخصصي پژوهش‌سرا، اعضاي شوراي دوره‌هاي اولَ دوم و سوم شهر آمل با اهداي لوح و جوايز تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن