تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802744672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سانتریفیوژ مهم تر قدرت تیم مذاکره کننده است/ تمام قطعنامه ها را لغو خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از سانتریفیوژ مهم تر قدرت تیم مذاکره کننده است/ تمام قطعنامه ها را لغو خواهیم کرد


رئیس جمهور در سفر استانی به استان فارس در جمع مردم شیراز ضمن قدردانی از مردم این شهر گفت: شیراز، معنویت، فرهنگ و ادب وتمدن باستان این سرزمین است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور استان فارس را استان خاندان رسالت و استان تمدن باستانی ایران خواند .
دکتر روحانی در سفر استانی به استان فارس در جمع مردم شیراز افزود‌: سلام و درود همه به روان مطهر احمد بن موسی(ع) فرزند گرامی حضرت موسی بن جعفر (ع) و سلام و درود ما بر سید محمد بن موسی (ع) که ما امروز در پناه این عزیزان آثار معنویت را در این شهر با شکوه یعنی شیراز مشاهده می کنیم .
وی گفت: قبل از هر چیز باید از صمیمت و مهربانی و وفاداری مردم استان فارس و به ویژه شیراز که در مسیر راه از فرودگاه تا حرم مطهر این همه احساسات و عواطف و لطف خودشان را به دولتی که خادم آنهاست ابراز داشتند صمیمانه تشکر کنم .
رئیس جمهور با تبریک ایام میلاد باسعادت حضرت جواد الائمه (ع ) و مولای متقیان علی (ع) گفت: شیراز شهر عاشقان خاندان رسالت و استان فارس دارای مردم دلاور و عاشق قرآن و اهل بیت است که من این اعیاد را به این مردم تبریک و تهنیت عرض می کنم .
رئیس جمهور گفت:‌ شهر شیراز شهر خاندان رسالت و حرم سوم اهل بیت عصمت و طهارت و شهر فرهنگ و ادب و هنر ، شهر سعدی و حافظ است .
وی افزود : استان فارس استان تمدن باستان ایران است و آثاری در این استان وجود دارد که مایه فخر ملت ایران است و آثار تمدنی و معماری فرزندان این مرز و بوم از قرنها پیش تا به امروز در تخت جمشید و پاسارگاد به یادگار مانده است .


روحانی در شیراز
رئیس جمهور گفت: شیراز، معنویت، فرهنگ و ادب وتمدن باستان این سرزمین است.
دکتر روحانی در جمع مردم شیراز افزود‌: بزرگان ، این سرزمین یعنی شیراز و فارس را پایتخت همه عاشقان زبان پارسی قرار دادند از شبه جزیره هند تا آسیای صغیر ، از سواحل خلیج فارس تا دشتهای آسیای میانه همه عاشقان این زبان قند پارسی ، شیراز و فارس را پایتخت فرهنگی خود می دانند.
وی گفت : اینجا جایی است که ابنای رودکی در ماوراءالنهر و ترکستان ، شاگردان مولوی در قونیه ، یاران اقبال لاهوری در پاکستان ، بیدل دهلوی در هندوستان و هر کس می خواست با زبان ادب و فرهنگ شعر بسراید به زبان فارسی سخن می گفت .
رئیس جمهور افزود : شهریاران سخن سعدی و حافظ در قرون میانی در این سرزمین رنسانس بزرگ فکری و معنوی به وجود آوردند.
آقای روحانی گفت : سعدی و حافظ نه تنها پاسدار زبان فارسی ،‌ادب و فرهنگ بودند بلکه درس زندگی ، سیاست داخلی و خارجی به ما آموختند و آن کسی که گفت «آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است ؛ با دوستان مروت با دشمنان مدارا» یعنی حافظ شیرین سخن، خط سیاست داخلی و خارجی ما را ترسیم کرد.

روحانی در شیراز

رئیس جمهور گفت : شیراز به همه بزرگان دین و معنویت عشق می ورزد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم شیراز افزود : امسال سال همدلی و همزبانی و سال وحدت است ، امسال سال برادری و دوستی و محبت و سال انسجام ملی است ؛ مخصوصا فارس و شیراز ، اعتدال بهار در بهار شیراز بهتر ملموس است و اعتدال خلق و خوی ایرانیان در شیراز بهتر هویدا و آشکار است .
وی گفت : شیراز ، شیراز محبت و مهمان نوازی است اگر دو نفر ، 5 نفر و 10 نفر کاری برخلاف ادب در گوشه ای از خیابان شیراز نشان دادند آنها شیرازی نبودند؛ شیراز ، شیراز محبت و صفا و برادری و احترام به بزرگان شهیدان است؛ شیراز معلم بزرگ استاد علامه شهید مطهری را دوست دارد .
رئیس جمهور افزود : شیراز به شهید بهشتی و شهید دستغیب و همه بزرگان دین و معنویت عشق می ورزد همه شیراز بزرگ را می شناسند اگر امروز دنیا همین خط و بیان حافظ را به عنوان تیتر سیاست خارجی خود قرار داده بود یعنی «با دوستان مروت با دشمنان مدارا » ما امروز افراطی گری را در این منطقه مشاهده نمی کردیم ، بمباران ناجوانمردانه بر سر مردم بیگناه را مشاهده نمی کردیم .
دکتر روحانی گفت : منطق دولت تدبیر و اعتدال با جهان این است که «با دوستان مروت با دشمنان مدارا .»
   


چهار شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن